Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Warszawa: Dostawy środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości, numer sprawy P/230/2014/SMat/WIM - 129/ZP/14
Numer ogłoszenia: 221503 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości, numer sprawy P/230/2014/SMat/WIM - 129/ZP/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Środki higieny poz. 1 Papier toaletowy mały - 47 400 szt.; poz. 2 Papier toaletowy BIG 0,45 - 35 000 szt.; poz. 3 Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych - 2 650 szt.; poz. 4 Kostka zapachowa do WC - 9 500 szt.; poz. 5 Ścierki do podłóg - 2 000 szt.; poz. 6 Ściereczki z mikrofibry - 1 900 szt.; poz. 7 Zapałki 1 200 pacz.; poz. 8 Płyn do mycia szyb - 1 900 l; poz. 9 Środek p/kurzowy do czyszczenia mebli - 1 900 szt.; poz. 10 Odświeżacz powietrza w aerozolu - 2 040 szt.; poz. 11 Rękawice gumowe gospodarcze - 2 200 par; poz. 12 Mleczko do czyszczenia - 1 249,5 l; poz. 13 Płyn do mycia naczyń - 1 500 l; poz. 14 Sól do zmywarek - 500 kg; poz. 15 Płyn do wybielania tkanin - 30 l; poz. 16 Proszek do zmywarek - 30 kg; poz. 17 Płyn nabłyszczający do zmywarek - 10 l; poz. 18 Mydło toaletowe - 450 kg.; poz. 19 Mydło w płynie - 9 000 l; poz. 20 Mydło hotelowe - 1 600 szt.; poz. 21 Mydlano - detergentowa pasta do rąk - 520 kg; poz. 22 Ręczniki papierowe -128 400 pacz.; pakiet nr 2 Profesjonalne środki czystości poz. 1 Środek myjąco - pielęgnujący do codziennego mycia podłóg (koncentrat) - 4 400 l; poz. 2 Emulsja samopołyskowa do konserwacji podłóg z tworzyw sztucznych, PCV, kamienia, marmuru i paneli - 400 l; poz. 3 Preparat do usuwania powłok ochronnych oraz gruntownego czyszczenia powierzchni - 850 l; poz. 4 Preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg np. z linoleum, PCV, płytek, lastriko, betonu - 650 l; poz. 5 Preparat do mycia powierzchni zmywalnych (koncentrat) - 1 950 l; poz. 6 Preparat do mycia urządzeń sanitarnych - 3 000 l; poz. 7 Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów - 4 580 szt.; poz. 8 Wybielający żel do czyszczenia sanitariatów - 2 700 szt.;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 39.81.30.00-4, 33.63.16.00-8, 39.51.42.00-0, 39.22.53.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.30.00-0, 39.81.11.00-1, 18.42.40.00-7, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy sukcesywne środków higieny lub profesjonalnych środków czystości o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, a także załączy dowody czy zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
pakiet nr 1: karty charakterystyki proponowanych produktów, z podaniem nr pozycji z siwz. (nie dotyczy pozycji 5, 6, 7, 11); zgłoszenie do krajowego systemu Informowania o kosmetykach (dotyczy pozycji 18, 19, 20.); po 1 próbce każdej pozycji, w opakowaniach oryginalnych producenta jak w wymaganiach SIWZ; pakiet nr 2: karty charakterystyki oraz ulotka informacyjna proponowanych produktów, z podaniem nr pozycji z SIWZ; po 1 próbce każdej pozycji, w opakowaniach oryginalnych producenta jak w wymaganiach SIWZ, w przypadku płynów do podłóg próbki w opakowaniach o poj. np. 1l.; plan higieny przygotowany w oparciu o zaproponowane preparaty; katalogi produktów; Do oferty załączyć atest PZH lub dokument równoważny - dotyczy poz. 1,5,6.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 SIWZ stosuje się odpowiednio. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 SIWZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 SIWZ mogą zostać złożone wspólnie. c) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wim.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
pokój nr 420
(IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 Środki higieny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Papier toaletowy mały - 47 400 szt.; poz. 2 Papier toaletowy BIG 0,45 - 35 000 szt.; poz. 3 Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych - 2 650 szt.; poz. 4 Kostka zapachowa do WC - 9 500 szt.; poz. 5 Ścierki do podłóg - 2 000 szt.; poz. 6 Ściereczki z mikrofibry - 1 900 szt.; poz. 7 Zapałki 1 200 pacz.; poz. 8 Płyn do mycia szyb - 1 900 l; poz. 9 Środek p/kurzowy do czyszczenia mebli - 1 900 szt.; poz. 10 Odświeżacz powietrza w aerozolu - 2 040 szt.; poz. 11 Rękawice gumowe gospodarcze - 2 200 par; poz. 12 Mleczko do czyszczenia - 1 249,5 l; poz. 13 Płyn do mycia naczyń - 1 500 l; poz. 14 Sól do zmywarek - 500 kg; poz. 15 Płyn do wybielania tkanin - 30 l; poz. 16 Proszek do zmywarek - 30 kg; poz. 17 Płyn nabłyszczający do zmywarek - 10 l; poz. 18 Mydło toaletowe - 450 kg.; poz. 19 Mydło w płynie - 9 000 l; poz. 20 Mydło hotelowe - 1 600 szt.; poz. 21 Mydlano - detergentowa pasta do rąk - 520 kg; poz. 22 Ręczniki papierowe -128 400 pacz.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 39.81.30.00-4, 33.63.16.00-8, 39.51.42.00-0, 39.22.53.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.30.00-0, 39.81.11.00-1, 18.42.40.00-7, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 Profesjonalne środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Środek myjąco - pielęgnujący do codziennego mycia podłóg (koncentrat) - 4 400 l; poz. 2 Emulsja samopołyskowa do konserwacji podłóg z tworzyw sztucznych, PCV, kamienia, marmuru i paneli - 400 l; poz. 3 Preparat do usuwania powłok ochronnych oraz gruntownego czyszczenia powierzchni - 850 l; poz. 4 Preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg np. z linoleum, PCV, płytek, lastriko, betonu - 650 l; poz. 5 Preparat do mycia powierzchni zmywalnych (koncentrat) - 1 950 l; poz. 6 Preparat do mycia urządzeń sanitarnych - 3 000 l; poz. 7 Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów - 4 580 szt.; poz. 8 Wybielający żel do czyszczenia sanitariatów - 2 700 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.