Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Klucze: Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w związku z realizacją projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
Numer ogłoszenia: 221527 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 32 647 87 35, faks 32 647 87 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w związku z realizacją projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, w związku z realizacją projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcie dydaktyczno - wyrównawcze będą prowadzone dla uczniów: 1) Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bydlinie 2) Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle 3) Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu 4) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach 5) Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym 6) Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach 7) Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie będzie realizowane w XXIII częściach. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia w każdej ze szkół. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do prowadzenia każdego rodzaju zajęć przedmiotowych. Uwaga: osoba posiadające kwalifikacje do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych: 1) zajęcia zintegrowane - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć zintegrowanych, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, 2) z matematyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z matematyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, 3) z języka angielskiego - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie terminu zakończenia realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Stron np. wystąpieniem siły wyższej, lub z inicjatywy Instytucji Wdrażającej, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej o przesunięcie (lub wydłużenie) terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Przesunięcie realizacji usługi możliwe jest również w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl Zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Kluczach przy ul. Partyzantów 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 3 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla trzech grup będzie wynosić 42 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Bydlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bydlinie: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 28 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Chechle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chechle: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w każdej grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Jaroszowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jaroszowcu: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 3 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla trzech grup będzie wynosić 42 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 28 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 3 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla trzech grup będzie wynosić 42 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Kluczach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 3 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla trzech grup będzie wynosić 42 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 28 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Kwaśniowie Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Kwaśniowie Dolnym: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Rodakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Rodakach: w okresie w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zajęcia zintegrowane w klasach I-III w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 2 grupach uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla dwóch grup będzie wynosić 28 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: matematyka w klasach IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: język angielski w klasach IV-VI w SP w Ryczówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w: 1 grupie uczniów Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku: w okresie I semestr - wrzesień-grudzień 2011 r., II semestr - luty-maj 2012 r. (średnio 7 uczniów w grupie). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości 2 godzin miesięcznie dla grupy (7 godzin w semestrze dla grupy). Całkowita ilość godzin dla jednej grupy będzie wynosić 14 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług diagnostycznych, wspierających dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz przeprowadzenie warsztatów dla usamodzielnianych wychowanków i rodzin zastępczych
- Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych pracowników oraz stażystów i profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz stażystami Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku z opcjami
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 64-ech działań edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu "Spleceni z miastem" - 4 cześci
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych dla seniorów na terenie Gminy Krzanowice, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. "Wzmocnienie procesu (...) Gminie Krzanowice"
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za życiem" w 2025 roku".
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.