eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W WILCZYCACH, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RADOSZKACH ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DAROMINIE NA ROK SZKOLNY 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Wilczyce: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W WILCZYCACH, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RADOSZKACH ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DAROMINIE NA ROK SZKOLNY 2009/2010
Numer ogłoszenia: 221542 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W WILCZYCACH, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RADOSZKACH ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DAROMINIE NA ROK SZKOLNY 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie i odwozie uczniów do Zespołu Szkół w Wilczycach, Szkoły Podstawowej w Radoszkach oraz Szkoły Podstawowej w Darominie w roku szkolnym 2009/2010 na sześciu n/w trasach tj.: a) Gałkowice-Ocin - Wysiadłów - Radoszki - Dacharzów - Wilczyce (szkoła). Na trasie będzie ok. 50 uczniów - dowóz 15 km i odwóz 15km b) Dobrocice Górne - Dobrocice Dolne - Studzianki - Pielaszów - Sadłowice - Daromin (szkoła) - Wilczyce (szkoła). Na trasie będzie ok. 65 uczniów - dowóz 24km i odwóz 24 km w tym e 20 uczniów wysiądzie Daromin (szkoła) a 45 uczniów wysiądzie Wilczyce (szkoła), c) Dacharzów - Radoszki (szkoła) - Zagrody - Tułkowice - Wilczyce (szkoła). Na trasie będzie ok. 52 uczniów - dowóz 20 km i odwóz 20 km w tym 27 uczniów wysiądzie Radoszki (szkoła) a 25 uczniów wysiądzie Wilczyce (Szkoła), d) Bożęcin - Przezwody - Daromin (szkoła) - Pęczyny - Wilczyce (szkoła). Na trasie będzie ok. 49 uczniów - dowóz 17km i odwóz 17km w tym 18 uczniów wysiądzie Daromin (szkoła) a 31 uczniów wysiądzie Wilczyce (szkoła), e) Bugaj - Wilczyce (szkoła) Na trasie będzie ok. 25 uczniów - dowóz 8km i odwóz 8km f) Kolonie Wilczyce - Wilczyce (szkoła) Na trasie będzie ok. 3 uczniów - dowóz 6 km i odwóz 6 km 2) Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych w gminie Wilczyce będą realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.) tj. w okresie od dnia 1 września 2009r. do dnia 25 czerwca 2010r.. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotowych usług przewozowych zgodnie z n/w warunkami: a) dowóz uczniów do szkół najpóźniej na godzinę 745, b) odwóz uczniów zakończeniu zajęć szkolnych około godziny 1330 - 1445. 3) W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a) skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) b) odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów, 4) Usługi przewozowe Wykonawca powinien wykonywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny a tym samym spełniać wszelkie kryteria i wymogi związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania rezerwowym autobusem. 5) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1- 2 ustawy PZP. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: a) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i drogami na terenie Gminy Wilczyce - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ, b) wykaz pojazdów i osób niezbędnego do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 4 wykaz pojazdów i osób do SIWZ,` 4. Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego uprawniającą Wykonawcę do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego o którym mowa ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) 5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 1, 2, 3 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 7. Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 8.Zamawiający wymaga, aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.