Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Chorzów: Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych
Numer ogłoszenia: 221578 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490000, 032 3490145, faks 032 2415529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę artykułów gospodarczych i higienicznych. 7 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 18.93.00.00 - Worki i torby 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę artykułów gospodarczych i/lub higienicznych o wartości brutto nie niższej niż: w pakiecie 1 - 4.600 zł, w pakiecie 2 - 6.550 zł, w pakiecie 3 - 20.700 zł, w pakiecie 4 - 24.000 zł, w pakiecie 5 - 7.600 zł, w pakiecie 6 - 1.200 zł, w pakiecie 7 - 320 zł, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia-..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 11 dostawę artykułów gospodarczych i/lub higienicznych o wartości brutto nie niższej niż: w pakiecie 1 - 4.600 zł, w pakiecie 2 - 6.550 zł, w pakiecie 3 - 20.700 zł, w pakiecie 4 - 24.000 zł, w pakiecie 5 - 7.600 zł, w pakiecie 6 - 1.200 zł, w pakiecie 7 - 320 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. d) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym udostępnionych od innych podmiotów e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia od innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii, ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/26/2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości. 20 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne środki czystości.3 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki higieniczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne. 6 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe i papierowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe i papierowe.13 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia, drobne wyposażenie do utrzymania czystości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia, drobne wyposażenie do utrzymania czystości. 23 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria do maszyny wysokoobrotowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do maszyny wysokoobrotowej. 6 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kosze nierdzewne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze nierdzewne. 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2025
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.