To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Łódź: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi- 2 postępowanie
Numer ogłoszenia: 221607 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189471 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6320112 w.166, faks 0-42 6367797.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi- 2 postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane: kalendarzy piramidek w nakładzie od 200 do 250 sztuk (Część I zamówienia), kalendarzy wiszących trójdzielnych w nakładzie od 200 do 250 sztuk (Część II zamówienia), kalendarzy zeszytowych w nakładzie od 200 do 250 sztuk (Część III zamówienia), kartek okolicznościowych na Boże Narodzenie i Nowy Rok w nakładzie 70 sztuk oraz na Wielkanoc w nakładzie 70 sztuk (Część IV zamówienia), a także folderu informacyjnego w nakładzie 500 sztuk (Część V zamówienia) oraz raportów badawczych w nakładzie 1200 sztuk (Część VI zamówienia). Ostateczna wielkość nakładu w ramach Części I,II i III zamówienia zależna będzie od ceny jednostkowej i możliwości finansowych Zamawiającego. Usługi obejmują zaprojektowanie, w tym oznakowanie, skład, łamanie, wydrukowanie i dostarczenie zamówionych materiałów do siedziby Zamawiającego ( ul. Wólczańska 49) 2. KOD CPV 79.80.00.00 - 2 - Usługi drukowania i powiązane 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - Wykonawca zainteresowany realizacją całości zamówienia musi w związku z tym złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie materiałów drukowanych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMI-B K.Boiński, A.Krokowski Sp. Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1537,50
Oferta z najniższą ceną: 1537,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3597,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
- FINGER PRINT S.C. A.Wasielewska, J. Wasielewski, ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2890,00
Oferta z najniższą ceną: 2890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Freyer Drukarnia ARTPRESS.PL, ul. Pod Sikornikiem 17, 30-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4338,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7055,00
Oferta z najniższą ceną: 7055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7565,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Freyer Drukarnia ARTPRESS.PL, ul. Pod Sikornikiem 17, 30-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 940,22
Oferta z najniższą ceną: 940,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1599,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
- FINGER PRINT S.C. A.Wasielewska, J.Wasielewski, ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2650,65
Oferta z najniższą ceną: 2650,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4612,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STARCO" S.C. EWA MATYSIAK, KRZYSZTOF OLESIK
jakie przetargi wygrała firma
"STARCO" S.C. EWA MATYSIAK, KRZYSZTOF OLESIK
- StarCo S.C. E.Matysiak, K.Olesik, ul. Łódzka 89, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65714,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34868,40
Oferta z najniższą ceną: 34868,40 / Oferta z najwyższą ceną: 55208,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa kalendarzy książkowych i trójdzielnych oraz biuwarów z kalendarzem na rok 2025 na potrzeby Programu (PL-SK 2021-2027)
- Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów
- Organizacja Krajowej Wystawy Ras Rodzimych w Rudawce Rymanowskiej
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.