Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Poddębice: Dostawa akcesoriów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 221609 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach, ul. Mickiewicza 32, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6789095, fax 043 6789150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Próbówkostrzykawki, wraz z etykietami do 8 ml 30 000 2 Igły jednorazowego użytku 1,5x100mm 20 000 4 Igły jednorazowego użytku 1,2x60mm 10 000 6 Opakowania kartonowe na próbówki Na 40 000 probówek 800
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 ); 2) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 4); 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy (...) przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6) zaparafowany projekt umowy (załącznik Nr 6); 7) Wpis oferowanych przyrządów do pobierania krwi do Rejestru Wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach stosownych w medycynie weterynaryjnej (Dz. U. Nr 93 poz. 893); 8) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane zestawy posiadają oznakowanie CE; 9) Pozytywna opinia Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach o oferowanych probówkach do pobierania krwi; 10) Certyfikat potwierdzający sterylność zaoferowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIW Poddębice ul. Mickiewicza 32 99-200 Poddębice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat PIW Poddębice ul. Mickiewicza 32 99-200 Poddębice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.