Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Kielce: Remont ul. Głowackiego w Jędrzejowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 Jędrzejów - Węchadłów - Działoszyce - Kazimierza Wielka - Brzesko od km 0+740 do km 1+211,60 - etap I - Postępowanie Nr 89
Numer ogłoszenia: 221629 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Głowackiego w Jędrzejowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 Jędrzejów - Węchadłów - Działoszyce - Kazimierza Wielka - Brzesko od km 0+740 do km 1+211,60 - etap I - Postępowanie Nr 89.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze i ziemne. 2) Poszerzenie na odcinku km 0+740 do km 1+500. 3) Wykonanie krawężnika betonowego 20x30 na ławie betonowej i chodnika z kostki brukowej czerwonej grubości 8 cm. 4) Nawierzchnia - warstwa profilowa z masy bitumicznej oraz warstwa ścieralna grubości 4 cm, dla ruchu KR3. 5) Zjazdy do posesji - z kostki brukowej czerwonej grub. 8 cm. 6) Wydłużenie istniejącego parkingu. 7) Ciek pochodnikowy z kratką ściekową. 8) Osłony na kablach. 9) Oznakowanie poziome i pionowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7400,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres co najmniej od daty składania ofert do zakończenia realizacji zamówienia. Warunek powyższy spełnią również Wykonawcy, którzy przedstawią umowę ubezpieczenia na krótszy okres niż termin realizacji zamówienia ale dodatkowo złożą oświadczenie, że ubezpieczą się na pozostały okres. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy Wykonawca. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika robót drogowych (budowy) oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba przeznaczona na kierownika robót drogowych (budowy) musi posiadać 3 letnie doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika robót drogowych. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (budowa, remont, dróg, ulic i chodników) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 5 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3, 4 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak aby łącznie spełnić warunki udziału określone w pkt. 7.1, 7.2, 7.3 Instrukcji dla Wykonawców; 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 6 lub 7; cena 20 zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 19 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa artykułów kompresyjnych dla kończyn dolnych i górnych w standardowych rozmiarach oraz szytych na miarę dla Punktu Zaopatrzenia Ortopedycznego Zakładu Rehabilitacji ŚCO w Kielcach
- Usługa kompleksowa organizacja wydarzenia "Senior w plenerze".
- Zakup wraz z dostawą farmaceutyków scyntygraficznych - NanoSpect (Albumini Humani) dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO IZP.2411.46.2025.JM
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa artykułów promocyjnych ADP.2301.23.2025
- Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej w Przygodzicach ul. Dolna
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami"
- Odbudowa obiektów mostowych po powodzi we wrześniu 2024 r. w miejscowościach Ołdrzychowice Kłodzkie, Żelazno, Krosnowice
- Utwardzenie terenu między budynkami Łochowska 40/Siedlecka 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.260.5.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.