eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikZamówienie uzupełniające do postępowania pn.Dostawa produktów spożywczych i przemysłowych do stołówki przedszkolnej.



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Chmielnik: Zamówienie uzupełniające do postępowania pn.Dostawa produktów spożywczych i przemysłowych do stołówki przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 221630 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Przedszkole, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 22 66, faks 41 354 22 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do postępowania pn.Dostawa produktów spożywczych i przemysłowych do stołówki przedszkolnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa:1.Chrzan tarty szt./180g-4 2.Przecier ogórkowy szt./0,37L-16 3.Koncentrat buraczany szt./0,3L-2 4.Koncentrat pomidorowy 30% np.Pudliszki szt./200g-20 5.Zupa borowikowa opakowanie do 100g kg-1,5 6.Zupa pieczarkowa opakowanie do 100g kg-1,5 7.Zupa fasolowa opakowanie do 100g kg -1,5 8.Zupa grochowa opakowanie do 100g kg-1,5 9.Barszcz biały np. Winiary opakowanie do 100g kg-1,5 10.Przyprawa do kotletów mielonych szt./30g-20 11.Przyprawa sucha do mięs np. Delikat do mięs szt./75g-15 12.Rosół drobiowy opakowanie - 6 kostek np. Winiary op.30 13.Przyprawa do zup sucha np. Kucharek kg 2 14.Liść laurowy np. Rewir szt./15g-15 15.Majeranek np. Rewir szt./10g-15 16.Pieprz ziołowy opakowanie go 50g kg-0,5 17.Ziele angielskie opakowanie do 50g kg-0,25 18.Herbata granulowana opakowanie do 200g kg-1,5 19.Cukier (pakowany po 1 kg)kg-50 20.Cukier puder opakowanie do 1kg kg-0 21.Cukier waniliowy opakowanie do 50g kg-0,32 22.Proszek do pieczenia opakowanie do 50g kg-0 23.Dżem truskawkowy szt./500g-30 24.Krem czekoladowy np. Nutella szt./630g-6 25.Kakao rozpuszczalne szt./300g-5 26.Sól (pakowana po 1 kg) kg-1,5 27.Majonez z zawartością minim. 7% żółtka jaja kurzego np. kieleckikg-5 28.Ketchup opakowanie do 0,5kg kg-2 31.Ryż (pakowana po 1 kg) kg-25 32.Kasza jęczmienna perłowa kg-8 33.Mąka pszenna typ 450 kg-40 34.Makaron nitki (np. Lubella) kg-7 35.Makaron łazanki np. Lubella kg-3 36.Makaron świderki np. Lubella kg-50 37.Drożdże piekarskie opakowanie 100g kg-0 38.Olej roślinny op. 1 L litry-40 39.Masło klarowane (opakowanie po 200g) kg-0 40.Paprykarz szczeciński opakowanie do 0,5kg kg-3 41.Pasztet drobiowy opakowanie do 0,5kg kg-6 42.Ryba wędzona kg-0 43.Ogórek konserwowy szt./0,9l-10 44.Kawa zbożowa rozpuszczalna np. Inka szt./150g-5 45.Sok truskawkowy w butelce litry-90 46.Płatki śniadaniowe kulki o smaku czekoladowym opakowanie do 1kg kg-3 47.Soczki w kartonikach różne smaki szt./0,2l -0 48.Czekolady szt./50g-93.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo -Usługowa, Agata Wójcik, Porąbki 105, 26-004 Bieliny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2726,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2955,55

  • Oferta z najniższą ceną: 2955,55 / Oferta z najwyższą ceną: 2955,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie podstawowe było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 20% wartości zamówienia podstawowego i udzielane jest w okresie mniejszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.