eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Chełm: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie
Numer ogłoszenia: 221634 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl lub. www.szpital.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych z podziałem na 16 pakietów. Szczegółowy opis, rozmiar, długość, grubość każdej pozycji oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ tj.: oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt.1 i 2 SIWZ.tj.: 1)oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; 2)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga aby przedłożony przez wykonawcę wykaz zawierał informacje o minimum czterech należycie zrealizowanych dostawach odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości: dla pakietu nr 1 - 104 865,13PLN dla pakietu nr 2 - 13 488,98PLN dla pakietu nr 3 - 12 770,84PLN dla pakietu nr 4 - 8 962,86PLN dla pakietu nr 5 - 38 672,34PLN dla pakietu nr 6 - 19 640,70PLN dla pakietu nr 7 - 43 776,66PLN dla pakietu nr 8 - 11 062,50PLN dla pakietu nr 9 - 4 389,37PLN dla pakietu nr 10 - 2 991,95PLN dla pakietu nr 11 - 7 772,44PLN dla pakietu nr 12 - 8 296,63PLN dla pakietu nr 13 - 5 425,21PLN dla pakietu nr 14 - 18 446,40PLN dla pakietu nr 15 - 2 861,46PLN dla pakietu nr 16 - 21 069,72PLN W przypadku przystąpienia do więcej niż jednego pakietu, wartości pakietów podlegają zsumowaniu. Dowodami , o których mowa powyżej są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt. a, oświadczenie wykonawcy, c)w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt. a i b. Jeżeli wykonawca, polegać będzie na zasobach innych podmiotów, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dołączenia do oferty dokumentów , o których mowa w Sekcji III.3.2 oraz Dziale IV ust. 1 pkt.2 SIWZ oraz dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zawierające wymagany zakres informacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania potencjału technicznego. Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt.1 SIWZ.tj.:1)oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz];Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zawierające wymagany zakres informacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt.1 SIWZ.tj.:1) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz];Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zawierające wymagany zakres informacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.. Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt.1 SIWZ.tj.:1) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz];Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zawierające wymagany zakres informacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. 4 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dołączenia do oferty: dokumentów , o których mowa w Dziale IV ust. 3 pkt. 2 SIWZ tj. dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1.dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób jest dopuszczony do stosowania na terenie RP - załącznik nr 1 SIWZ. 2.Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 3.Deklaracja CE (jeżeli dotyczy z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności); 4.Opisy i fotografie - oryginalne firmowe prospekty lub katalogi producentów oferowanych produktów wykazanych w załączniku nr 1, potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez zamawiającego (w tym: numery i rozmiary każdej oferowanej pozycji, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczą). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dopuszcza się dołączenia do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi) na podstawie których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu lub wartości danego parametru. 5.Fotografie opakowań, zawierajęce informacje, o których mowa w Dziale I ust. 9 pkt. 7 SIWZ z wyłączeniem lit. g i h.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z częścią szczegółową (asortymentowo-cenową) [zgodny z załącznikiem nr 2], Formularz, o którym mowa w pkt. 1 należy złożyć w formie pisemnej oraz płytach CD-R w załączonym formacie Exel, sporządzonym przez system ProPublico, zgodnie z Instrukcją postępowania z formularzem oferty elektronicznej; Zamawiający dopuszcza zamiast płyt CD-R, o których mowa w zdaniu poprzedzającym przesłanie załącznika nr 1 do SIWZ, w dniu otwarcia ofert po godz. 12oo pocztą elektroniczną na adres: przetarg@szpital.chelm.pl .2. Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom.3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 7 pkt.3 siwz.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumentu stwierdzającego ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców;7.Potwierdzenia terminu płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego - informacje zawarte w załącznik nr 1 do SIWZ8.Potwierdzenie wymaganego okresu gwarancji oraz terminu ważności - 12 miesięcy - informacje zawarte w załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ tj. 1) zmiany cen, o którym mowa w § 3 ust.3 i 4 wzoru umowy 2) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu zamówienia, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3) zmian wynikających z § 3 ust. 5 wzoru umowy; 4) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 7) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: g) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, h) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), i) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwss_chelm.ebip.lublin pl lun www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalityczny w Chełmie; ul. Ceramiczna nr 1; 22-100 Chełm; Dział Zamówień Publicznych;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalityczny w Chełmie; ul. Ceramiczna nr 1; 22-100 Chełm; I pietro - Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, jednobarwny, wchłanialny, powlekany, 100% kwas poliglikolowy, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60-70% pierwotnej siły, po 18 dniach 50% pierwotnej siły, po 3 tygodniach 24-42%, czas wchłaniania 60-90 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany, glikonatem, 100% kwas poliglikolowy; zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach; czas wchłaniania około 42 dni - opis do pozycji 1-4 ; Szew niewchłanialny syntetyczny pleciony, poliestrowy, niepowlekany - opis do pozycji 5 i 6;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny złożony z przędzy poliestrowej; powlekany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy; polipropylenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew skórny syntetyczny monofilamentowy, niewchłanialney poliamidowy Opis do pozycji 16-17 staplery skórne ,przyrządy do usuwania zszywek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien jedwabnych (powlekany woskiem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, z mieszaniny kwasu poliglikolowego 90% i polimlekowego 10%; zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 80% po 3 tygodniach 30%; czas wchłaniania 56 - 70 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zew syntetyczny pleciony, wchłanialny, powlekany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego. Okres wchłaniania 56-70dni i profilu podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 50% po 21 dniach, 25 % po 28 dniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i pooperacyjnych z polipropylenu, monofilamentowa, lekka o rozmiarach porów 1,5x1,7 mm, ciężar siatki 38g/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilametowa o wadze 48 g/m2 i wielkości porów 3,6 mm x 2,8 mm ;grubość 0,55mm;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka płaska częściowo wchłanialna syntetyczna, wykonana z włókien wchłanialnych, monofilamentowych polipropylenowych i monofilamentowych włókien poliglekapronowych o okresie wchłaniania 90-120dni ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,57mm i rozmiarze porów 0,38 x 0,38mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,53mm, ciężar 60g/m2, wielkość porów 1,5mm. barwione miedzią pasy w celu dokładnego pozycjonowania i dobrej widoczności w polu operacyjnym, siatka wzmocniona paskami zwiększającymi rozciągliwość..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepukliniowa polipropylenowa monofilamentowa, o wadze 36g/m2 i wielkości porów 1,0mm; grubość 0,39mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka separujaca do przepuklin brzusznych, poopreacyjnych, używana do zabiegów otwartych i laparoskopowych z możliwością obustronnego przylegania do trzewi, wielowarstwowa, częściowo wchłanialna ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.