Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Skierniewice: Dostawa oprogramowania antywirusowego
Numer ogłoszenia: 221642 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.inhort.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania antywirusowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa zintegrowanego systemu ochrony antywirusowej dla stacji roboczych w sieci LAN Instytutu Ogrodnictwa wraz z aktualizacjami i wsparciem technicznym oraz udzieleniem/przekazaniem licencji na okres 2 lat. 2. Obecnie ochrona antywirusowa Zamawiającego realizowana jest na bazie oprogramowania ESET - 461 licencji (w tym 188 - ESET Smart Security Business Edition Client, 273 - ESET NOD32 Antivirus Business Edition Client). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem ilości zamawianego produktu, został określony poniżej: a) Program zapewniający przynajmniej ochronę antywirusową, antyspam i antyspyware z abonamentem dwuletnim - 312 licencji b) Program antywirusowy typu Internet security z abonamentem dwuletnim - 188 licencji 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania jednego produktu łączącego w sobie funkcjonalność wymienionych wyżej programów. 5. Wykonawca jest zobowiązany się do instalacji i konfiguracji oferowanego oprogramowania na stacjach roboczych i stanowisku konsoli zarządzającej. 6. W przypadku zaoferowania oprogramowania innego niż obecnie wykorzystywane przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odinstalowania tego oprogramowania oraz wdrożenia oferowanego rozwiązania (tzn. zainstalowania oprogramowania zarządzającego na stanowisku konsoli zarządzającej oraz klientów na stacjach roboczych we wszystkich jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, w tym w Oddziale Pszczelnictwa w Puławach). 7. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie poprawnie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz zwróci koszty zakupu oprogramowania nie spełniającego warunków zamówienia. Specyfikacja oprogramowania antywirusowego na stacjach roboczych: 1. Oprogramowanie antywirusowe musi umożliwiać instalację na zainfekowanych stacjach. 2. Aktualizacja stacji realizowana poprzez serwer zarządzający. 3. Aktualizacja pobierana tylko raz na serwer zarządzający. 4. Oprogramowanie musi posiadać mechanizm samoochrony oraz ochrony ważnych plików systemowych i newralgicznych gałęzi rejestru przed modyfikacją. 5. Oprogramowanie musi posiadać możliwość skanowania archiwów na dowolnym poziomie zagnieżdżenia. 6. Oprogramowanie musi posiadać moduł antyspamowy, który nie wymaga uczenia się. 7. Oprogramowanie musi skanować ruch HTTP niezależnie od wykorzystywanych przeglądarek www. 8. Możliwość zablokowania/udostępnienia dostępu do witryn internetowych za pomocą mechanizmu białej/czarnej listy i kategorii typów zawartości witryny. 9. Możliwość blokowania dostępu do plików, katalogów i nośników wymiennych. 10. Możliwość przygotowania logów zdarzeń technicznych dot. pracy programu antywirusowego z poziomu aplikacji klienta. 11. Wykrywanie, leczenie, bądź usuwanie wirusów, trojanów, spyware i innego złośliwego kodu. 12. Skanowanie wszystkich elementów przychodzących i wychodzących wiadomości e-mail. 13. Skanowanie plików spakowanych i skompresowanych. 14. Skanowanie dysków sieciowych i dysków przenośnych. 15. Skanowanie całego dysku, wybranych napędów lub ustawiania wyjątków w postaci wybranych katalogów lub pojedynczych plików, skanowanie na żądanie lub według ustalonego harmonogramu. 16. Możliwość uruchomienia zapory osobistej na stacji klienckiej. 17. Wsparcie dla systemów Windows 2000 SP4, XP SP3,2003 SP2,2008, Vista, 7 w wersjach 32 bit, oraz 2003 SP2,2008,2008 R2, Vista, 7 w wersjach 64 bit. 18. Definiowanie różnych portów dla POP3, SMTP i IMAP, na których ma odbywać się skanowanie. 19. Dziennik zdarzeń rejestrujący informacje na temat znalezionych zagrożeń, dokonanych aktualizacji baz wirusów i samego oprogramowania. 20. Publikacja sygnatur zagrożeń nie mniej niż raz na dzień. 21. Aplikacja kliencka w języku polskim. Specyfikacja oprogramowania konsoli zarządzającej: 1. Serwer zarządzania i aktualizacji musi wpierać zarówno platformy Windows jak i Linux w wersjach 32 oraz 64 bit. 2. Zarządzanie konfiguracją sieci antywirusowej z poziomu przeglądarki www niezależnie od platformy komputera administratora, zarówno poprzez http jak i https. 3. Komunikacja pomiędzy oprogramowaniem zarządzającym, a zarządzanymi komputerami musi mieć możliwość włączenia i wyłączenia szyfrowania i kompresowania. 4. Serwer sieci antywirusowej musi obsługiwać bazy danych: Oracle, PostgreSQL, Microsoft SQL, MS SQL CE lub w razie potrzeby, posiadać możliwość użycia własnej bazy plikowej. 5. Komunikacja pomiędzy oprogramowaniem zarządzającym, a zarządzanymi komputerami powinna móc odbywać się za pomocą protokołów TCP/IP (także IPv6), IPX/SPX, NetBIOS. 6. Sprawdzenie z poziomu konsoli zarządzającej stanu ochrony stacji roboczej (aktualnych ustawień programu, wersji programu i baz wirusów, wyników skanowania). 7. Wbudowany system raportowania z możliwością konfiguracji szczegółowości raportowania. 8. Ręczne (na żądanie) wymuszenie skanowania z możliwością określenia priorytetu zadania skanowania. 9. Identyfikacja źródła zagrożenia (wskazanie adresu IP, nazwy komputera). 10. Definiowanie zasad grup dla wyjątków skanowania jak i sposobu reakcji na wirusa. 11. Definiowanie przedziału czasowego wysyłania/pobierania aktualizacji. 12. Dosyłanie do stacji roboczych jedynie nowych sygnatur wirusów (nie jest wymagane przesyłanie całej bazy w trakcie aktualizacji). 13. Możliwość utworzenia hierarchicznej struktury serwerów zarządzających (struktura drzewiasta) i replikowania pomiędzy najnowszych baz szczepionek oraz aktualizacji oprogramowania dla stacji klienckich. 14. Automatyczna aktualizacja serwerów podrzędnych w strukturze hierarchicznej. 15. Oprogramowanie antywirusowe musi być w pełni konfigurowalne i zarządzalne za pośrednictwem dostarczonego oprogramowania konsoli..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis oferowanego oprogramowania zawierający dane umożliwiające porównanie z wymaganiami SIWZ. 2. Dokument potwierdzający status autoryzowanego przedstawiciela
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potencjał innych podmiotów załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Wykonawcy ci składają jeden wniosek, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt III.4.2 potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy, 3) możliwość zmiany danych adresowych i podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy (tylko w przypadku następstwa prawnego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl/przetargi_2012_lista.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
- Dostawa podwozia pod manipulatory z napełniarką skrzyniopalet i przenośnikami
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- Zakup i dostawa oprogramowania oraz urządzeń typu UTM w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.