To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Kielce: zakup dodatkowych licencji dostępu użytkownika do wdrażanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie Uczelnią w zakresie SIMPLE.ERP 18 szt. Uczelnia.XP 22 szt.
Numer ogłoszenia: 221650 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201032 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup dodatkowych licencji dostępu użytkownika do wdrażanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie Uczelnią w zakresie SIMPLE.ERP 18 szt. Uczelnia.XP 22 szt..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup dodatkowych licencji dostępu użytkownika do wdrażanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie Uczelnią w zakresie SIMPLE.ERP 18 szt. Uczelnia.XP 22 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:1)SIMPLE S.A. 2)Partners in Progress Sp. z o.o. Rzeszów, ul.B.Czecha 49/51, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp - w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamóweinia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, stanoiwących nei więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego i zamówienie uzupełniające było pzrewidziane w ogłoszeniu o zamóweiniu i jest zgodne z pzredmiotem zamówienia podstawowego. W 2010r. została xzawarta umowa z konsorcjum 1) SIMPLE S.A. ul. B. Czecha 49/51 04-555 Warszawa 2) Partners in Progress Sp. z o.o. ul. Partyzantów 1A 35-242 Rzeszów po przeprowadzonym przetargu ograniczonym, dotycząca wykonania i wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, którego częścią były licencje. W ogłoszeniu o zamóweiniu pzrewidziano udzielenei zamówienia uzupełniajacego zgodnei z art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp. Aktulnie zaistniała konieczność dokupienia licencji dostępu użytkownika do wdrażanego w Uczelni Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie Uczelnią - SIMPLE.ERP 18 szt. i Uczelnia.XP 22 szt. To zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.