Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-11-14
Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Bia³ymstoku z podzia³em na dwa zadania.
Numer og³oszenia: 221681 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Bia³ymstoku, ul. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.amb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Bia³ymstoku z podzia³em na dwa zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Bia³ymstoku, wg nastêpuj±cych zadañ: 1) Zadanie Nr 1 -meble biurowe do Domu Studenta Nr 1 i Nr 2 Akademii Medycznej w Bia³ymstoku, 2) Zadanie Nr 2 -meble biurowe do poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Bia³ymstoku. wskazanych w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym przetargu wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj±cej na wykonanie zamówienia przy za³o¿eniu, i¿ zap³ata nast±pi w terminie do 21 dni, licz±c od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia okre¶lonego w danym zadaniu, d)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e)udziel±: - nie krótszej ni¿ 24 miesiêcznej gwarancji od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru, na oferowany przedmiot zamówienia we wszystkich zadaniach, f)posiadaj± odpowiedni serwis gwarancyjny reaguj±cy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze, licz±c od dnia zg³oszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji nale¿y rozumieæ czas , do up³ywu którego serwisant stawi siê w siedzibie koñcowego u¿ytkownika i przyst±pi do niezw³ocznego usuniêcia wszelkich usterek, g)pokryj± wszelkie koszty zwi±zane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesy³ek kurierskich, etc.), h)w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarcz±, wnios±, roz³aduj± i zmontuj± zamawiane meble w siedzibach koñcowych u¿ytkowników, w ramach ceny ofertowej i) przed wykonaniem mebli, dokonaj± sprawdzenia wszystkich wymiarów w naturze oraz ustal± z U¿ytkownikiem ostateczn± kolorystykê mebli i tapicerek. 1.1. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce orygina³y (lub po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpisy lub kopie) o¶wiadczeñ i dokumentów: a)wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ); b)wype³niony szczegó³owy formularz cenowy (Zadania Nr 1 i Nr 2) - nale¿y podaæ ceny i warto¶ci, dok³adne modele (typ) oferowanego mebla oraz producenta (za³±cznik Nr 2 do SIWZ); c)wype³niony za³±cznik Nr 8- tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d)o¶wiadczenie, ¿e oferowane w poszczególnych zadaniach meble, spe³niaj± wymagania opisu przedmiotu zamówienia - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; e)o¶wiadczenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych zadaniach, spe³nia wymogi bezpieczeñstwa oraz, ¿e wykonany jest z elementów i materia³ów, które posiadaj± stosowne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania w RP, a parametry techniczne sprzêtu spe³niaj± wymogi Polskich Norm oraz, ¿e dokumenty te Wykonawca przedstawi na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego- na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; f)o¶wiadczenie odno¶nie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; g)wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani) - za³±cznik nr 4 do SIWZ, h)o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (za³±cznik nr 3 do SIWZ ); w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca; i)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej - odrêbnie i dodatkowo na spó³kê cywiln±; j)za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie; w przypadku spó³ek cywilnych, wspólnicy sk³adaj± za¶wiadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrêbne za¶wiadczenie dotycz±ce nie zalegania przez spó³kê w podatku; k)za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej - ³±cznie; l)o¶wiadczenie ma³¿onka Wykonawcy (za³±cznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poni¿ej): Uwaga: W zwi±zku z przepisem art. 787 kodeksu postêpowania cywilnego, Wykonawcy wystêpuj±cy w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spó³ki cywilnej, wspólnicy spó³ki jawnej, pozostaj±cy w zwi±zku ma³¿eñskim na zasadzie ustawowej wspólno¶ci maj±tkowej, zobowi±zani s± do z³o¿enia o¶wiadczeñ wspó³ma³¿onków, których tre¶æ stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 1.1 Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. 1.2 Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpowania. 1.3. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿nienie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Ustanowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j), Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2.2. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j) mo¿na je zast±piæ dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym, organem samorz±du zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpowania. 2.4. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z ory-gina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿nienie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Usta-nowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (konsorcjum, s.c.) musz± ustanowiæ Wykonawcê - Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Wykonawcê - Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.1. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcê - Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym uregulowanie p³atno¶ci nastêpowaæ bêdzie wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± z³o¿yæ o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej odpowiedzialno¶ci solidarnej za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy (do³±czyæ o¶wiadczenie). 3.3. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 4. Przy sk³adaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcê), który przewiduje realizacjê zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, ¿e Wykonawca taki obowi±zany jest wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, ¿e: d³u¿nik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za w³asne zachowanie za dzia³ania lub zaniechania osób, z których pomoc± zobowi±zanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu d³u¿nika), jak równie¿ osób, którym wykonanie zobowi±zania powierza (art.474 K.c.) - przy czym d³u¿nik - Wykonawca odpowiada ca³ym swoim maj±tkiem i niezale¿nie od jego woli; wskazanie w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie bêdzie powierzone podwykonaw-cy w po³±czeniu z planowanym zaanga¿owaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jak± osoba trzecia musi odegraæ przy realizacji zamówienia objête zostaje wi±¿±cym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjêciu oferty jako elementy istotne zamówienia wchodz± do umowy, za¶ uchybienie im w przysz³o¶ci oznaczaæ bêdzie niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcj± w postaci mo¿liwo¶ci odst±pienia od umowy. Wykonawca bêdzie zobowi±zany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia czê¶ci robót Podwykonawcy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê lub projekt umowy z podwykonawc±. Zamawiaj±cy w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu mo¿e zg³osiæ na pi¶mie sprzeciw lub zastrze¿enia. Warunkiem niezbêdnym do uzyskania zgody Zamawiaj±cego na zawarcie umowy pomiêdzy Wykonawc± a Podwykonawc± bêdzie zawarcie umowy o przejêcie d³ugu przysz³ego pomiêdzy Zamawiaj±cym, Wykonawc±, a Podwykonawc±, której wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ; do zawarcia przez Podwykonawcê umowy z dalszym Podwykonawc± wymagana bêdzie zgoda Zamawiaj±cego i Wykonawcy; Je¶li Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonawców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, ¿e nie przewiduje takiego sposobu wywi±zania siê z zobowi±zania, tym samym jego ocena odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie z uwzglêdnieniem potencja³u w³asnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówieñ publicznych, 15-089 Bia³ystok, ul. Mickiewicza 2C, pok. Nr 12A..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kiliñskiego 1, 15- 089 Bia³ystok (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter)..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta Nr 1 i Nr 2 Akademii Medycznej w Bia³ymstoku. Szczegó³owy opis, ilo¶ci i wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawieraj±: - za³±cznik Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), - rysunek Nr 1, stanowi±ce integraln± czê¶æ niniejszej SIWZ ..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Meble Biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Bia³ymstoku. wskazanych w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ. Szczegó³owy opis, ilo¶ci i wymagane parametry przedmiotu zamówienia w poszczególnych zadaniach zawieraj±: - za³±cznik Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), - rysunki od Nr 2 do Nr 12, - rysunki od Nr 13 do Nr 18, stanowi±ce integraln± czê¶æ niniejszej SIWZ ..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Konserwacja systemów alarmowych
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomo¶ci" (7.2024)
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na u¿ytkownika)
- Przebudowa z rozbudow± drogi powiatowej nr 1497 B na odcinku Kolonia Koplany - Broñczany - Stacja Lewickie - etap I (Gm. Juchnowiec Ko¶cielny) - pe³nienie funkcji inspektora nadzoru
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku na okres 6 m-cy
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzese³ dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z monta¿em na potrzeby Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Umeblowanie pomieszczeñ w budynku Urzêdu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- ROPS.PZP.332.32.2024 - Dostawa i monta¿ wyposa¿enia na potrzeby ROPS Województwa ¦l±skiego i w ramach projektu pn.: Kszta³cenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji spo³ecznej
- Dostawa i monta¿ mebli do dwóch pokoi (13 i 15) w budynku siedziby Nadle¶nictwa Lubichowo oraz kancelarii le¶nictwa Brze¼nica
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.