Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Warszawa: Dostawa środków czystości oraz środków higieny dla Jednostki Wojskowej Nr 2414
Nr sprawy 44/2011/ZOC/JW2414
Numer ogłoszenia: 221694 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości oraz środków higieny dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 Nr sprawy 44/2011/ZOC/JW2414.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości oraz środków higieny dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 - szczegółowo określone w siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 18.93.00.00 - Worki i torby 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków chemii gospodarczej, artykułów do sprzątania oraz artykułów higienicznych dla Służby Żywnościowej Jednostki Wojskowej Nr 2414
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Spółka Jawna, ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29153,58
Oferta z najniższą ceną: 24942,43 / Oferta z najwyższą ceną: 38927,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kosmetyków pielęgnacyjnych, środków czystości, artykułów do konserwacji i pielęgnacji obuwia oraz detergentów dla Służby Mundurowej Jednostki Wojskowej Nr 2414
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. Jawna, ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65552,85
Oferta z najniższą ceną: 38917,20 / Oferta z najwyższą ceną: 87637,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa środków higieny i środków czystości dla Ambulatorium z Izbą Chorych PZOZ Jednostki Wojskowej Nr 2414
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
- SEMEN Jarosław Semeniuk, ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3083,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3534,42
Oferta z najniższą ceną: 3534,42 / Oferta z najwyższą ceną: 4695,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Procedura udzielenia zamówienia na dostawę środków czystości i higieny może być przeprowadzona w trybie zapytania o cenę ponieważ wartość zamówienia jest mniejsza niż równowartość kwoty 125000 euro. Ponadto przedmiotem zamówienia są wyroby gotowe, których standardy są powszechnie znane, określone już na etapie rozpoczęcia postępowania. Zamawiane rzeczy są w pełni porównywalne, a jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. Podstawa prawna: Art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.