Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Kędzierzyn-Koźle: Taśmy i wkłady drukujące - etap I
Numer ogłoszenia: 22170 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Taśmy i wkłady drukujące - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy i wkłady drukujące wg dołączonej specyfikacji do SIWZ (druk Nr 1).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenia do wykonywania określonej działalności, (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp), a w stosunku do osób prawnych również potwierdzenie, że nie podlegają one wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie odpisu z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej na podstawie art. 14 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 Nr 155 poz. 1095 j.t. z póżn. zm. i KC art. 431). W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. , Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1, pkt. 2 i 3 ustawy Pzp), przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 20-01-2007r. do 20-01-2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw, (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: dostawa taśm i wkładów drukujących na wartość łączną, co najmniej 60.000,- zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. , Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 4, zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ , Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Złożenie oświadczenia o braku podstaw do likwidacji i upadłości składane przez osoby fizyczne w zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2. W przypadku ofert wspólnych, składanych przez osoby fizyczne, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. , Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. , Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych., Złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, przez co nie podlega on wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ust. 2 pkt. 4. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider. , WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do 14 dni kalendarzowych liczonych od 7 dnia po dacie zawarcia umowy. 2.Akceptowanie terminu związania ofertą wynoszącego 30 dni liczonych od daty składania ofert. 3.Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 4.Udzielenie na wykonanie dostawy minimum 24 miesięcy gwarancji. 5.Wykonawca może powierzyć podwykonawcom tylko i wyłącznie transport towaru. 6.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 7.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie złożonego oświadczenia (druk nr 2) oraz wymaganych dokumentów (pkt 11 SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (Wykonawcy krajowi) lub dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Wykonawcy zagraniczni)., Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą >>wpis aktualny na dzień<<. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci >>Wykonawca figuruje w ewidencji do nadal<<. Odpis z właściwego rejestru ma jednocześnie potwierdzać, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji (potwierdzenia) dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagany dokument. Wykonawca zagraniczny składa dokument zgodnie z § 4 ust. 1 pkt. 1 lit. a), Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009). W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorących udział w realizacji części zamówienia składają także niniejszy dokument. , Wykaz zadań wykonanych okresie od 20-01-2007r. do 20-01-2009r., wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań., Wykaz zadań (sporządzony wg wzoru druk nr 7) wykonanych okresie od 20-01-2007r. do 20-01-2009r., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub bezusterkowe protokoły odbioru. Dokumentami potwierdzającymi czas realizacji i wartość mogą być umowy, faktury itp. , Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. . W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagany dokument., Oświadczenie w zakresie braku podstaw do likwidacji i upadłości, składane przez osoby fizyczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2., Oświadczenie - druk Nr 15, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego., Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, składane zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2., Oświadczenie - druk Nr 17, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania., Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane odpowiednio zgodnie z art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp., Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (druk nr 2). Dokument (odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp) składany niezależnie od dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider. , Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2/ pok. 1, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2/ pok. 1, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie torów do gry w bule przy ul. Ogrodowej w Kędzierzynie-Koźlu - I etap - B.O.
- Zakup sprzętu komputerowego - urządzenia drukujące wielofunkcyjne (3 szt.)
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym: Część I: PSP nr 9 oraz Część II: PSP os. Rogi
- Dostawa kontrastów, preparatów do żywienia oraz formaldehydu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 5 zadań częściowych
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS i podwyższonymi burtami dla Czysty Region Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.