Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Ustrzyki Dolne: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 221721 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych zs. Ustjanowej Górnej , Ustjanowa Górna 95, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4612474, faks 013 4611909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - 5 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - 5 zadań: Zadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu równiarki - 100 godzin pracy. Zadanie nr 3 - odśnieżanie przy użyciu odśnieżarki wirnikowej - 100 godzin pracy. Zadanie nr 6 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących - 180 godzin pracy. Zadanie nr 9 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni z materiałem własnym wykonawcy przy użyciu piaskarek ryczałtowo za miesiąc pracy. Zadanie nr 11 - odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym - 30 godzin pracy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 63.11.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości do każdego zadania: Zadanie nr 2 - 420,00 zł., Zadanie nr 3 - 650,00 zł., Zadanie nr 6 - 480,00 zł.,Zadanie nr 9 - 280,00 zł.,Zadanie nr 11 - 100,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Ustrzykach Dolnych nr 77 8621 0007 2001 0006 3584 0002 z adnotacją Wadium PZD.272.4.2013 Zadanie nr ...
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawcy w przeciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem odpowiednim dla: Zadania nr 2 równiarką o mocy silnika min. 150KM;Zadania nr 3 odśnieżarką wirnikową typu jak D-470; Zadania nr 6 nośnikiem min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę lub urządzenie rozsypujące o ładowności min. 2 tony oraz pług jednostronny i dwustronny;Zadania nr 9 nośnikiem min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny;Zadania nr 11 ciągnikiem wyposażonym w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował własnymi środkami finansowymi lub posiadał zdolność kredytową na wykonanie zadania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 Pzp - zał. Nr 2, 2.Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - zał. Nr 1, 3. Doświadczenie zawodowe - zał. Nr 3, 4.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Pzp, albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. Nr 5, 5. Dowód wniesienia wadium, 6. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ (Rozdział II), 7. Formularz cenowy - zał. Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych z siedz. w Ustjanowej Górnej 95,
38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych z siedz. w Ustjanowej Górnej 95, 38-700 Ustrzyki Dolne pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Podstawienie 1 szt. równiarki o mocy silnika min. 150KM - własność wykonawcy - do odśnieżania dróg powiatowych. Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu równiarki - 100 godzin pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Podstawienie 1 szt. odśnieżarki wirnikowej typu jak D-470 - własność wykonawcy. Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu odśnieżarki wirnikowej - 100 godzin pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Podstawienie 1 szt. nośnika min. dwunapędowego, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo wykonawcy i osprzęt własny wykonawcy tj. (piaskarkę lub urządzenie rozsypujące o ładowności min. 2 tony oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr 2305R Smolnik-Zatwarnica, 2306R Brzegi Górne-Dwernik. Załadunek mieszanki własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności wykonawcy utrzymującego drogi z zadania nr 6. Wykonawca musi posiadać - w odległości max. 5 km od wymienionych w zadaniu nr 6 dróg - własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie co najmniej 80 ton materiałów do zimowego utrzymania dróg. Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą i załadunkiem oraz składowaniem mieszanki materiałów uszorstniających. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących - 180 godzin pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Podstawienie 1 szt. nośnika min. dwunapędowego, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania drogi powiatowej nr 2291R Trójca - Arłamów. Załadunek piaskarek własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności wykonawcy utrzymującego drogę z zadania nr 9. Wykonawca musi posiadać - w odległości max. 5 km od wymienionej w zadaniu nr 9 drogi - własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie materiałów do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających ciągłość ich utrzymania. Materiały do zimowego utrzymania dróg ( mieszanki środków niechemicznych i chemicznych) określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. Nr 230 poz. 196, wykonawca gromadzi we własnym zakresie na placu składowym. Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą, załadunkiem, składowaniem oraz zakupem mieszanki środków niechemicznych i chemicznych. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni z materiałem własnym wykonawcy przy użyciu piaskarek ryczałtowo za miesiąc pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 63.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Podstawienie 1 szt. ciągnika wyposażonego w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Lutowiska oraz drogi 2304R Polana - Lutowiska. Adres i miejsce postoju wykonawcy (miejsce rozpoczęcia pracy) musi znajdować się max. 5 km od jednej z dróg objętych zadaniem nr 11. Paliwo i osprzęt własny wykonawcy. Odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym - 30 godzin pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU BIESZCZADZKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
- Sporządzenie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy dróg leśnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi przeładunku towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.