Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Bydgoszcz: 869/P/2009
Numer ogłoszenia: 22172 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy , ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, faks (0-52)3743301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 869/P/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania waraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa PKI w Centrum Onkologii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki szczegółowe: Warunki szczegółowe: 1.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, polegające na wdrożeniu centrum certyfikacji (Certification Authority), o łącznej wartości (dostawa i wdrożenie) nie niższej niż 400.000 zł. brutto każda; 2.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu bezpieczeństwa bazującego na Infrastrukturze Klucza Publicznego, o łącznej wartości (dostawa i wdrożenie) nie niższej niż 400.000 zł. brutto każda; 3.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia z których każde polegało na dostawie min. 750 spersonalizowanych kart kryptograficznych; 4.Wykonawca dysponuje minimum 1 specjalistą w zakresie rozwiązań programowych Microsoft lub równoważnych, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań programowych Microsoft. Wskazana osoba posiada aktualne certyfikaty przykładowo Microsoft Certified Systems Engineer on the Microsoft Windows Server 2003 Track lub równoważne, 5.Wykonawca dysponuje minimum 1 specjalistą posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnice służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. nr 11, poz. 95, z późniejszymi zmianami). 6.Wykonawca posiada certyfikat Microsoft minimum Microsoft Gold Certified Partner o kompetencjach: Networking Infrastructure Solutions, Security Solution lub równoważny..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę osoby upoważnioną upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną -Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt 8.1.2. siwz jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. zobowiązanie składa Pełnomocnik 2.W celu potwierdzenia opisanego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do siwz. (ile pozycji w wykazie, tyle dokumentów potwierdzających należyte wykonanie). W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 7. W przypadku składania oferty wspólnej kopie posiadanych kwalifikacji składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie Ponadto oferta musi zawierać: -Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 2. -Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 5, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz oferty, jedno oświadczenie, -Dokumenty i oświadczenia wymienione w załączniku Nr 3 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:00, miejsce: kancelaria Centrum Onkologii w Bydgoszczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.03.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji w formie subskrypcji wraz ze wsparciem producenta oprogramowania do 31.12.2027 r. dla posiadanego rozwiązania backupu Veeam lub równoważnego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rędziny"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Lelowie"
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.