eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoNadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi naWykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Kutno: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie
Numer ogłoszenia: 221749 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189433 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad robotami budowlanymi polegającymi na: Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na Wykonaniu prac rewaloryzacyjnych w zabytkowym parku im. Wiosny Ludów w Kutnie.
Zakres zmówienia obejmuje:
1. Wykonywanie praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 246, poz. 1623 z późn. zm.).
2. Wykonywanie nadzoru nad pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje ponadto: Na etapie realizacji robót budowlanych:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, w tym także obejmującego ewentualne zamówienia dodatkowe;
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej;
3) obecność Inspektorów Nadzoru poszczególnych specjalności i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku co najmniej 3 (trzy) razy w tygodniu podczas wykonywania robót w danej branży na terenie budowy, o której mowa w pkt 1. ogłoszenia, przez okres realizacji zadania inwestycyjnego, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane - harmonogramem rzeczowo-finansowym. Każdorazowy pobyt Inspektorów Nadzoru i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy;
4) dokonywanie wpisów do Dziennika budowy, zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności wymogami Prawa budowlanego;
5) uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji Inspektorów Nadzoru i osoby nadzorującej prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie polegające na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parku dotyczących wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zakresów dodatkowych nie ujętych w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem przepisu zawartego w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
6) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią i dokonania wpisu do Dziennika Budowy, przy czym taki wpis nie może stanowić podstawy do roszczeń o dodatkowe wynagrodzenie ze strony podmiotu wykonującego roboty budowlane;
7) w przypadku zaistnienia takiej konieczności, analizę i zatwierdzanie kosztorysów wykonawców robót budowlanych, potwierdzanie obmiaru robót dokonanego przez wykonawców robót budowlanych, w tym do potwierdzania zastosowania odpowiednich pozycji KNR-ów, KSNR-ów, a także wycen indywidualnych;
8) podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości wykonywanych robót budowlanych, postępem wykonywania robót budowlanych oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót budowlanych;
9) zwracanie szczególnej uwagi na odtwarzanie przez wykonawców robót budowlanych zerwanych podczas robót ziemnych drenaży; fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku Budowy;
10) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji robót budowlanych, zwoływanych przez Zamawiającego, z tym że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie każdej z narad z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem;
11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
12) udział w próbach i testach sieci i instalacji i odbiorach częściowych;
13) przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie określonym każdorazowo przez Zamawiającego;
14) prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, w tym między innymi sporządzanie protokołów konieczności na żądanie Zamawiającego, potwierdzających konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 (trzech) dni, licząc od daty żądania;
15) sporządzanie raz w miesiącu, na żądanie Zamawiającego, raportu o stanie zaawansowania robót budowlanych, zagrożeniach i opóźnieniach w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego;
Na etapie odbioru końcowego i w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę robót budowlanych:
16) potwierdzanie gotowości do odbioru zgłaszanej przez wykonawcę robót budowlanych;
17) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego;
18) uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót, oraz skompletowania pełnej dokumentacji odbiorowej;
19) weryfikację, zatwierdzanie i akceptację dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, projektu organizacji robót;
20) udział w pracach związanych z przygotowaniem dokumentacji koniecznej dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
21) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz w przeglądzie końcowym na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, sporządzania protokołów z usterek, oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad i usterek i potwierdzania tego faktu w stosownych protokołach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGA-OPERATOR Projektowanie Sp. z o.o., ul. Otolińska 27C, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71507,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73787,70 / Oferta z najwyższą ceną: 118500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.