eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiPrzygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Pionki: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2011/2012
Numer ogłoszenia: 221756 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków jednodaniowych w ilości około 40260 porcji w tym: 24910 zup z wkładką i 15350porcji drugiego dania z surówką dla dzieci uczęszczających do siedmiu placówek oświatowych w okresie od dnia 03.10.2011r. do 15.06.2012r. w dniach nauki szkolnej do wymienionych niżej szkół: Publiczna Szkoła Podstawowa Augustów - około 17 porcji dziennie, Publiczna Szkoła Podstawowa Jaroszki - około 25 porcji dziennie (posiłki w naczyniach jednorazowego użytku), Publiczna Szkoła Podstawowa Sucha - około 22 porcji dziennie, Publiczna Szkoła Podstawowa Laski - około 21 porcji dziennie, Publiczna Szkoła Podstawowa Czarna - około 47 porcji dziennie, Publiczny Zespół Szkół Jedlnia - około 76 porcji dziennie. Publiczny Zespół Szkół w Suskowoli - około 62 posiłków dziennie. Przygotowane posiłki powinny spełniać następujące wymogi: zupa regeneracyjna z wkładką o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 550 kcal (zupy winny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym) oraz pieczywo . drugie danie o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 650 kcal z surówką, rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, przedstawienie przez dostawcę dwutygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, kaloryczności i gramaturę, w tygodniu powinna być dostarczona 3 razy zupa z wkładką, 2 razy drugie danie z surówką bez zupy z wkładką. Dostarczane posiłki powinny odpowiadać aktualnym wymaganiom zalecanym przez Instytut Żywności i Żywienia, w szczególności co do struktury rzeczowej, kaloryczności, jakości, urozmaicenia, spełniać obowiązujące w tym zakresie normy żywieniowe. Przewożenie posiłków w specjalistycznych termosach i pojemnikach gwarantujących zachowanie ich temperatury i jakości, szczelnie zamykane tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu; Posiłki będą przygotowane przez w obiekcie dopuszczonymi przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przygotowywania posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu oraz przewożone środkami transportu dopuszczonym przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach i termosach i pojemnikach gwarantujących zachowanie ich temperatury i jakości, szczelnie zamykane tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu; Termosy, pojemniki muszą posiadać atest PZH do żywności umożliwiający bezpieczny transport i przechowywanie w nich produktów żywnościowych Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszkach posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowego użytku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona w wadium w kwocie 2.500zł (dwa tysiące pięćset złotych). szczegóły dot. wadium w SIWZ pkt 13.3.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada zgodę do prowadzenia działalności polegającej na przygotowywaniu posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu w obiektach w których Wykonawca wykonuje tą działalność - w celu spełnienia warunku wykonawca powinien przedłożyć: Decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności polegającej na przygotowywania posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu w obiektach w których Wykonawca wykonuje tą działalność. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić wykaz, z którego wynika, iż dostarczał posiłki dla potrzeb zbiorowego żywienia w zakładach zamkniętych w szczególności szpitalach, zakładach opiekuńczo-wychowawczych, żłobkach, przedszkolach, szkołach, internatach, zakładach pracy , wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na łączną wartość 70.000zł, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 wzór Nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.. W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi przedstawić wykaz, z którego wynika, iż dostarczał posiłki dla potrzeb zbiorowego żywienia w zakładach zamkniętych w szczególności szpitalach, zakładach opiekuńczo-wychowawczych, żłobkach, przedszkolach, szkołach, internatach, zakładach pracy , wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na łączną wartość nie mniejszą niż 70.000zł, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 wzór Nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia tj: - lokal kuchenny wyposażony w niezbędne urządzenia zapewniające przygotowanie posiłków; - środek transportu przystosowany do przewozu posiłków; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wzór - załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania usługi potencjałem kadrowym tj. personelem posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wzór - załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100.000zł na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenia Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załączniki nr 6 i 7 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania załączniki nr 4 i 5 do SIWZ - oświadczenie po posiadanym potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.