eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz remontu holu w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Poznań: Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz remontu holu w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 221763 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155645 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz remontu holu w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz remont holuw budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu. Zamówienie składa się z dwóch zadań; I. Wykonanie wentylacji i klimatyzacji zgodnie z:dokumentacja projektową stanowiącą załączniki do siwz numer; I.1a - instalacja wentylacji i klimatyzacji I.1b - część elektryczna I.1c - część dotycząca klap I.1d - część dotycząca konstrukcji I.1e - część dotycząca architektury i sufitu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załączniki do siwz numer I.2a - instalacja wentylacji i klimatyzacji I.2b - część elektryczna I.2c - część dotycząca klap I.2d - część dotycząca konstrukcji I.2e - część dotycząca architektury i sufitu II. Wykonanie remontu holu głównego parteru zgodnie z dokumentacja projektową stanowiącą załączniki do siwz numer; II.1 a - część sanitarna II.1b -część dotycząca architektury II.1c - część elektrycznaoraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załączniki do siwz numer II.2 a - część sanitarna II.2b -część dotycząca architektury II.2c - część elektrycznaNa wykonane prace i użyte materiały w zadaniu dotyczącym wykonania wentylacji i klimatyzacji wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 60 miesięcy.Na wykonane prace i użyte materiały w zadaniu dotyczącym wykonania remontu holu głównego wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcyWszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych. W takim przypadku należy do oferty dołączyć stosowaną informację wskazującą jakie artykuły równoważne zastosowano oraz dołączyć informacje o ich parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.21.47.10 - Roboty budowlane w zakresie holi wejściowych 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1254357.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADG Sp. z o. o., ul Szabatowskiego 7, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1254357.76
  • Oferta z najniższą ceną: 1254357.76 oferta z najwyższą ceną: 1437394.87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.