Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Kielce: dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, skanera, laptopa, kopiarko - drukarki i drukarki laserowej dla potrzeb
Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2
Numer ogłoszenia: 221770 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3611542, fax 041 3621583.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, skanera, laptopa, kopiarko - drukarki i drukarki laserowej dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta nr 1 - dostawa papieru - formularz cenowy nr 1,2,3 załącznik do SIWZ nr 5,6,7 Oferta nr 2 - dostawa materiałów piśmiennych - formularz cenowy nr 4,5,załącznik do SIWZ nr 8,9, Oferta nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy nr 6,7,8 załącznik do SIWZ nr 10,11,12 Oferta nr 4 - dostawa skanera - formularz cenowy nr 9 załącznik do SIWZ nr 13; dostawa laptopa i pendrive - formularz cenowy nr 10 załącznik do SIWZ nr 14; dostawa kopiarko - drukarki - formularz cenowy nr 11 załącznik do SIWZ nr 15; dostawa drukarki laserowej - formularz cenowy nr 12 załącznik do SIWZ nr 16.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Wykonawca, który nie spełni warunków określonych w pkt 7.2 oraz nie spełni wymagań formalnych określonych w art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z postępowania.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na załączonym do SIWZ druku załącznik nr 2, a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na załączonym do SIWZ druku załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w którym to dokumencie potwierdza się prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdza się, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazuje się osoby upoważnione do dokonywania w imieniu Wykonawcy czynności prawnych; 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; 3) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.8.2 ppkt.2 musi precyzować umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi także wyliczyć wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, należy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć do Zamawiającego umowy regulujące współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/kielce/49-PLK-HTML.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD STATYSTYCZNY ul. Wróblewskiego 2 25-369 Kielce pokój nr 11 (I piętro) w godzinach od 7:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: URZĄD STATYSTYCZNY ul. Wróblewskiego 2 25-369 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier zgodnie z formularzami cenowymi nr 1,2,3 stanowiącymi załącznik do SIWZ nr 5,6,7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów piśmiennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały piśmienne wyszczególnione w formularzach cenowych nr 4,5 stanowiące załączniki do SIWZ nr 8,9,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w formularzach cenowych nr 6,7,8 stanowiących załączniki do SIWZ nr 10,11,12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner wyszczególniony w formularzu cenowym nr 9 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 13; laptop i pendrive wyszczególniony w formularzu cenowym nr 10 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 14; kopiarko - drukarka wyszczególniona w formularzu cenowym nr 11 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 15; drukarka laserowa wyszczególniona w formularz cenowy nr 12 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 16..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DORADZTWA EKSPERCKIEGO W PROCESIE AKTUALIZACJI STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2030+
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej WSSE w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.