Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kutno: budowa budynku administracyjno - socjalnego z laboratorium wraz z urządzeniami i instalacjami technicznymi w Kutnie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Inspektor d/s inwestycji - Spikowska Grażyna, ul. Lotnicza 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2533360, fax 024 2548100, e-mail: gosinwestycje@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku administracyjno - socjalnego z laboratorium wraz z urządzeniami i instalacjami technicznymi w Kutnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna charakterystyka budynku: W obiekcie przewiduje sie pomieszczenia administracyjne, socjalne oraz laboratorium dla potrzeb oczyszczalni ścieków. Powierzchnia nowoprojektowanej zabudowy - 511,00 m kw. Powierzchnia całkowita (parter: 511,00 m kw. + piętro: 188,00 m kw.) - 699,00 m kw. Powierzchnia użytkowa (parter: 416,03 m kw. + piętro 163,14 m kw.) - 579,17 m kw. Kubatura obiektu - 2 764,35 m sześc. Do zakresu realizacji zamówienia, należy: a/ budowa budynku administracyjno-socjalnego, dwukondygnacyjnego, nie podpiwniczonego, b/ zagospodarowanie terenu: - miejsca postojowe wzdłuż istniejącej drogi postojowej, - ciągi piesze. c/ elementy uzbrojenia terenu: - przyłącze energetyczne z istniejącej stacji na terenie oczyszczalni ścieków, - wewnętrzna sieć kanalizacyjna, - wewnętrzna sieć wodociągowa, - wewnętrzna sieć cieplna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.46.10 - Laboratoria Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia około 480 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20 000,- PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a/ Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 obiekt budowlany dwukondygnacyjny o kubaturze równej lub większej 1 500 m sześc. odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 1 000 000 PLN lub powyżej oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien: a/ posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 pracowników. b/ wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - osoba mająca pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownicy robót branżowych winni posiadać ważne uprawnienia budowlane w swojej branży, - wskazać podwykonawców oraz zakres robót, które będą realizowane przez tych podwykonawców c/ wskazać niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i narzędzia, który znajduje się w dyspozycji Wykonawcy, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca winien wykazać sprzedaż robót budowlanych w 2006 r. o wartości netto nie niższej niż 1,5 mln PLN, 5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca winien wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 tyś PLN, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20% wartości netto ceny ofertowej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres lub niższą wartość Wykonawca musi do wniosku załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia lub zobowiązanie o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez Zamawiającego, 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Warunek ten Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg zasady "spełnia - nie spełnia". Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zaproszeni do złożenia oferty zostaną wykonawcy, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia warunków posiadanego doświadczenia i osiągniętej sprzedaży w robotach budowlano-montażowych. Komisja dokonywać będzie oceny stopniowanej za pomocą punktacji: - wykonawca, który spełni warunek określony w ogłoszeniu (pkt A ust. 2) tj. udokumentuje zrealizowanie co najmniej 1 obiektu budowlanego, którego przedmiotem jest budowa budynków dwukondygnacyjnych o kubaturze równej lub większej 1 500 m sześc. odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 1 000 000 PLN lub powyżej, otrzyma 10 pkt. pomocniczych za każdy następny zrealizowany obiekt budowlany porównywalny z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 800 000 PLN brutto. Ocena punktowa w zakresie posiadanego doświadczenia wyliczona będzie wg poniższego wzoru: ilość punktów pomocniczych badanego wniosku/max ilość punktów pomocniczych wśród badanych wniosków x 50%, gdzie 1% odpowiada 1 punktowi pomocniczemu - wykonawca, który spełnił warunek określony w ogłoszeniu (pkt A ust. 4) tj. osiągnął w 2006 r sprzedaż w robotach budowlanych o wartości netto nie niższej niż 1,5 mln PLN, otrzyma 1 punkt pomocniczy za każde rozpoczęte 500 000,- PLN wartości sprzedaży robót budowlanych ponad wymaganą wartość tj. 1,5 mln PLN. Ocena punktowa w zakresie wartości sprzedaży w robotach budowlanych wyliczona będzie wg poniższego wzoru: ilość punktów pomocniczych badanego wniosku/max ilość punktów pomocniczych wśród badanych wniosków x 50%, gdzie 1% odpowiada 1 punktowi pomocniczemu Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku będzie sumą punktów pomocniczych z oceny spełnienia warunków, o których mowa wyżej. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na piąte miejsce, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców zajmujących piąte miejsce. UWAGI: 1. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Dopuszczalne jest składanie wniosków przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: - każdy z wykonawców - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, - oraz dokumenty wymienione w pkt B ust. 1 lit.a, b, c, d, ust. 2 lit.a (wysokość obrotów oceniana będzie łącznie) lit. c (kwota ubezpieczenia oceniana łącznie) - wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt B. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale określające jego zakres. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez mocodawcę lub notarialnie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, oraz następujące dokumenty: 1. Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, tj. dotyczącym wykonawców będących osobami fizycznymi, wspólników spółek jawnych, partnerów i członków spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz komandytowo-akcyjnych, a także urzędujących członków organów zarządzających osób prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. dotyczącym podmiotów zbiorowych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B ust. 1 lit. a, b, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B ust. 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty a) sprawozdanie finansowe (obejmujące bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy (2006 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500 tyś. PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20% wartości netto ceny ofertowej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia W przypadku polisy zawartej na krótszy okres lub niższą wartość Wykonawca musi do wniosku załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia lub zobowiązanie o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez Zamawiającego. 3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 obiektu budowlanego dwukondygnacyjnego o kubaturze równej lub większej 1 500 m sześc. odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 1 000 000 PLN lub powyżej wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana należycie. b) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - minimum 10 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, c) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - osoba mająca pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownicy robót branżowych winni posiadać ważne uprawnienia budowlane w swojej branży, (przedstawić zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania wniosku oraz w stosunku do kierownika budowy, przebieg pracy zawodowej) - wskazać podwykonawców oraz zakres robót, które będą realizowane przez tych podwykonawców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 12:00, Miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.3.2024)
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- "Budowa kancelarii leśnictwa przy Leśniczówce Starogard Łobeski"
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Budowa mieszkań czynszowych oraz budynku handlowo-biurowego wraz z infrastrukturą zewnętrzną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.