eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Fałkowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Fałków: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Fałkowie
Numer ogłoszenia: 221818 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194842 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Fałkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie reaktora 3B (dodatkowego) o wydajności 300m3/d- roboty budowlane i montaż wyposażenia technologicznego w powiązaniu z instalacjami technologicznymi w istniejącym reaktorze i budynku 2. Wykonanie nasypu 3. Wykonanie schodów terenowych 4. Wykonanie chodnika, umocnienia górnej powierzchni nasypu oraz wykonania krawężników dla istniejącego umocnienia górnej części nasypu - nawierzchnia typ C. 5. Wykonanie odcinka kanału odpływowego DN 160 PCV łączącego reaktor ze studzienką. Szczegółowy zakres robót określa projekt techniczny. Przedmiary robót są pomocnicze, należy jednak na ich podstawie przygotować kosztorys, dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Rozpoczęcie prac nastąpi po przekazaniu terenu budowy, które nastąpi najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy, natomiast zakończenie prac - całości zadania do dnia 27 lutego 2015 roku. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła 36 miesięcy, licząc od daty odbioru wykonanych robót. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo mają na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty i być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Do obowiązków wykonawcy należało będzie w szczególności: 1) protokolarne przejęcie terenu budowy 2) zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz jego przeznaczenia, utrzymanie terenu w stanie umożliwiającym komunikację, zapewnienie niezbędnych przejść oraz ładu i porządku na terenie placu budowy, 3) terminowe wykonywanie i rozliczanie robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem 4) wykonywanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami, warunkami i przepisami, 5) zapewnienie materiałów, maszyn i urządzeń koniecznych do realizacji niniejszej umowy, 6) ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili oddania przedmiotu zamówienia, 7) zgłaszanie Zamawiającemu do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu, bądź zanikających, 8) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy i przekazanie go Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego. 9) przekazanie Zamawiającemu dwóch egzemplarzy zarejestrowanej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej nie później niż w dniu odbioru końcowego, 10) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad 11) przekazanie w terminie do 3 dni od zawarcia umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 12) prowadzenia dziennika budowy Inwestycja realizowana przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 4.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 4.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ecol-Unicol Sp. z o.o., ul. Równa 2, 80-067 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1193107,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1310100,02

  • Oferta z najniższą ceną: 1310100,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1774956,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.