Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Bielsko-Biała: Zakup i montaż skrzynek pocztowych w budynkach będących własnością Gminy i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej.
Numer ogłoszenia: 221825 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, fax 033 8145931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmbielsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż skrzynek pocztowych w budynkach będących własnością Gminy i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i montaż skrzynek pocztowych w budynkach będących własnością Gminy i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM Bielsko - Biała , zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe z dnia 12.06.2003r.( Dz. U. Nr 130, poz.1188 z 2003r.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 09. 2003r.w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. Z 2003r. Nr 177, poz. 1731 ). Część I - sza - 6 247 skrzynek. Część II- ga - 5 242 skrzynki. Zakres prac obejmuje : a/ wykonanie metalowych skrzynek pocztowych zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe, b/ skrzynki będą w zestawach wg wykazów A; B; C; D, c/ każda skrzynka wyposażona będzie w zamek patentowy, d/ klapka ze stali nierdzewnej zamykająca skrzynkę będzie miała wytłoczenie na numerację oraz perforację umożliwiającą sprawdzenie czy w skrzynce znajduje się korespondencja, e/ kolor : RAL 7035, f/ demontaż skrzynek i przekazanie ich do P.P. Poczta Polska , g/ pomalowanie farbą emulsyjną (pod kolor) powierzchni ścian po zdjęciu dotychczasowych skrzynek, h/ montaż skrzynek w miejscu wskazanym przez przedstawiciela ADM .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł w terminie do dnia 23.11.2007r. godz. 9.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione : a/ w pieniądzu na konto Zamawiającego : BPH S.A. O/Bielsko-Biała nr 85 1060 1914 0000 3350 0000 8621 (za datę wniesienia wadium liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), b/ w poręczeniach lub bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej Kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych d/ w gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 p-kt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 oraz 2002r. nr 25, poz. 253, nr 66 poz. 596 i nr 216, poz. 1824),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz od terminu wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował z należytą starannością, minimum 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi dysponować odpowiednimi narzędziami do wykonania zamówienia. 5.W przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia opisanego w części I podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza podzlecić (załącznik nr 2 do siwz). 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi znajdować się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia mu nieprzerwaną realizację zamówienia. 7.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. UWAGA : W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a/ przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, b/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 2.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 4.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 6.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - załącznik nr 2 do SIWZ. 8..Referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie zadania podobnego do przedmiotu zamówienia (pkt IV ust.3 ) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawców posiadających miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymaganego w punkcie 2 Wykonawca dostarcza dokument równoważny, odpowiadający polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Załad Gospodarki Mieszkaniowej , Administracja Domów Mieszkalnuch Nr 6, ul. Sobieskiego 66, 43-300 Bielsko - Biała..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Załad Gospodarki Mieszkaniowej , Administracja Domów Mieszkalnuch Nr 6, ul. Sobieskiego 66, 43-300 Bielsko - Biała..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą na potrzeby przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie kategorii CE prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z AGREGATEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM I ZBIORNIKIEM WODY DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ KAMIENICY
- Przeprowadzenie prac związanych z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0032 Lipnik.
- "Zagospodarowanie terenów zielonych: Miejska retencja - Ciek Wapienica (ul. Lajkonika) w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23 (...)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- Modernizacja dachu hali sportowej (cz. wyższej) Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Józefa Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Kredensy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.