eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoWykonanie usługi doradztwa podatkowego, prawnego i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Gminę Legionowo podatku od towarów i usług za lata 2007 - 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Legionowo: Wykonanie usługi doradztwa podatkowego, prawnego i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Gminę Legionowo podatku od towarów i usług za lata 2007 - 2008
Numer ogłoszenia: 221828 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi doradztwa podatkowego, prawnego i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Gminę Legionowo podatku od towarów i usług za lata 2007 - 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradztwa podatkowego, prawnego i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Gminę Legionowo podatku od towarów i usług za lata 2007 - 2008 o łącznej wartości 5.000.000,00 zł. W zakres zamówienia wchodzi: a)występowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT w zakresie: postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT, postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT, postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego, b)analiza zakupów dokonywanych przez Zamawiającego pod kątem możliwości zakwalifikowania wydatków ponoszonych przez Gminę Legionowo, od których podatek VAT podlega odliczeniu, c)sporządzenie korekt deklaracji i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku od towarów i usług (łącznie ze sporządzeniem na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, rejestrów sprzedaży i zakupów VAT za lata 2007-2008), d)przygotowywanie skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych do sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług, e)przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie, f)przygotowanie materiałów do deklaracji bieżących VAT-7 i instruowanie pracowników Zamawiającego w zakresie sporządzania bieżących deklaracji, g)udzielanie wyjaśnień i porad w zakresie ekonomicznych zagadnień dotyczących działalności Gminy, h)przegląd podstawowych obszarów działalności Zamawiającego - ustalenie czy jest to działalność zwolniona z podatku od towarów i usług, podlegająca opodatkowaniu czy niepodlegająca, i)opracowanie założeń procedury dotyczącej alokowania dokonywanych zakupów do typu wykonywanej aktywności w celu realizacji prawa do odliczania podatku naliczonego ponoszonego przez Gminę Legionowo, j)doradztwo co do celowości prowadzenia postępowań o zwrot nadpłaty podatku VAT, k)w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Wykonania, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, usługi (zamówienia) doradztwa podatkowego w zakresie przedmiotu zamówienia tj. w szczególności: analizy zakupów pod kątem możliwości zakwalifikowania wydatków, od których podatek Vat podlega odliczeniu, sporządzania korekt deklaracji i przygotowania wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku od towarów i usług (łącznie ze sporządzeniem rejestrów sprzedaży i zakupów VAT), przygotowania materiałów do bieżących deklaracji VAT-7, na rzecz co najmniej dwóch jednostek samorządu terytorialnego na łączną wartość zamówień co najmniej 200.000,00 zł brutto; 2.2. Wykonania, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch usług (zamówień) w zakresie kompleksowych projektów dotyczących opracowania metodologii kalkulacji wartości współczynnika struktury sprzedaży;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.3. Dysponowania co najmniej 6 doradcami podatkowymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usługi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego zgodne z przepisami ustawy z dnia 5 lipca 1996 roku o doradztwie podatkowym (Dz.U. Nr 41 z 2011 roku, poz. 213), z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie podatku od towarów i usług (VAT);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przedłużenie umownego terminu realizacji zamówienia może być uzasadnione, jeśli spowodowane jest zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: 1) winą Zamawiającego, 2) koniecznością uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych dokumentów niezbędnych do realizacji umowy, 3) przedłużeniem postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Urzędem Skarbowym. Z przyczyn losowych dopuszcza się możliwość zmiany składu osobowego doradców podatkowych wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, o ile spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.