Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Suwałki: Wykonanie prac konserwacyjno naprawczych obiektów w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy oraz w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 221851 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, fax 087 5628400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjno naprawczych obiektów w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy oraz w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac konserwacyjno naprawczych obiektów (roboty budowlane) w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy obejmujących 188 budynków + budynki gospodarcze oraz w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych obejmujących 115 budynków + budynki gospodarcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN słownie złotych : cztery tysiące.- 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06 grudnia 2007 roku do godz.9oo w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BPH s. a. o/Suwałki nr rachunku 55 1060 0076 0000 3210 0006 3216.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który 1) Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub zatrudnia osoby uprawnione. 3) Posiada odpowiedni do zamówienia potencjał techniczny i ekonomiczny oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wyraża zgodę na minimalny termin zapłaty faktury 14 dni od daty złożenia ich u zamawiającego, 7) Wniósł wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 8) Nie przekroczy 10% wskaźnika kosztów zakupów od materiałów przy sporządzaniu kosztorysów powykonawczych za wykonane roboty konserwacyjne. 9) Wskaże, którą część zamówienia powierzy podwykonawcy. 10) Posiada doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlano konserwacyjnych. 11) Posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. IX SIWZ. Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt. VIII SIWZ ust. 1 pkt. 1, 5,11 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisany i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona). 7. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub dokument potwierdzający zatrudnienie u wykonawcy na czas trwania umowy osoby z uprawnieniami j.w oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlano-konserwacyjnych wraz z referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie. 9. Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 11.Wykaz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę. Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt IX SIWZ wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ lub nie spełni innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt 3 ; 4 i 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w pkt IX SIWZ pkt. 2; 3.; 4; 5; 9 każdy, - pozostałe jeden lub kilku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16 - 400 Suwałki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16 - 400 Suwałki, pokój 324 Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Rudnej
- Remont dachu budynku przy ul. Mokotowskiej 50 w Warszawie
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.