eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaUsługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Dąbrowa Tarnowska: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 221859 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace w leśnictwie łowieckim: dokarmianie zwierzyny - 170 godz., zagospodarowanie łąk (nawożenie) - 80 godz., obsługa polowań: 175 godz., utrzymanie poletek łowieckich - 290 godz., budowa nowych urządzeń łowieckich - 40 szt., utrzymanie urządzeń łowieckich - 94 godz., transport tusz zwierzyny - 1500 km. Prace transportowe w zagospodarowaniu lasu - 1000 km. Utrzymanie ścieżki edukacyjnej Lasy Wierzchosławickie - 1065 godz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, tj. prowadzą działalność gospodarczą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 3 lat wykonali usługi z zakresu gospodarki łowieckiej o wartości minimum 40 tys. zł w sposób należyty. Jeśli usługi te wykonywane były wyłącznie w innej jednostce, należy załączyć dodatkowo pisemną informację Usługodawcy, że usługi zostały wykonane należycie. Dodatkowa informacja nie dotyczy tych Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat wykonywali usługi w zakresie gospodarki łowieckiej na rzecz Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska. b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj: dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami : - minimum 1 ciągnik rolniczy, - niezbędne narzędzia ręczne do realizacji zamówienia Sprzęt specjalistyczny potrzebny do wykonania prac wchodzących w przedmiot zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. c) dysponują minimum 2 osobami uprawnionymi do pracy ciągnikami rolniczymi, w tym: 1 operatorem ciągnika rolniczego pozwalającym pracować ze sprzętem zawieszanym. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 3 tys. zł - wymagane oświadczenie oferenta. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania ( udokumentować na piśmie) : - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy, - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, - w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom z wyjątkiem przypadku gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzeże w specyfikacji Istotnych warunków zamówienia , że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 4. Zgodnie z art. 23 ust. 4 Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5 .Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z aktualnością jak dla dokumentu z pkt.1 ( wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy osób fizycznych, wspólników lub urzędujących członków organu zarządzającego i podmiotów zbiorowych. 3) Zaświadczenia z ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca , nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5) Sprawozdanie finansowe za 2008 rok (z opinią biegłego jeżeli podlega ono badaniu zgodnie z ustawa o rachunkowości) a jeśli Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania sprawozdania (bilansu) własną lub sporządzoną przez głównego księgowego informację zawierającą zysk, obroty oraz zobowiązania i należności za 2008 rok . 6) Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP 7) Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON 8) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2) 9) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3) 10) Wykaz osób i Wykonawców występujących wspólnie, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi: - kwalifikacje zawodowe, - zdolność do wykonywania prac (aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy. 11) Wykaz i wartość wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie - (załącznik nr 5) 12) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 6) 13) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 3 tys. zł. 14) Polisy lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 15) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy - (załącznik nr 7). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty należy złożyć w języku polskim. 4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy (pkt 15) 2) każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt 1-7 w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3) przedłożenie w ofercie dokumentów o których mowa w pkt 8-14 przez jednego lub kilku Wykonawców ale w zakresie potwierdzającym łącznie spełnienie warunków jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia, że wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia posiadają uprawnienia do wykonania warunków SIWZ. 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 5) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub każdym Wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy. 6) na ofercie w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.