Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Stalowa Wola: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Stalowej Woli - zamówienia uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 221881 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Stalowej Woli - zamówienia uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest 10 krzeseł obrotowych tożsamych z krzesłami obrotowymi dostarczonych przez Wykonawcę w ramach umowy - 14a/11/OR, z dnia 20 czerwca 2011 r., która była wynikiem postępowania przetargowego z dnia 11 kwietnia 2011 r. o numerze referencyjnym Or - VI.271.14.2011..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Zakład Usługowo - Handlowy /DREWSTYL/ Dariusz Kubicki, ul. Kalinowa 40, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2976,60
Oferta z najniższą ceną: 2976,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2976,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający - Gmina Stalowa Wola, wszczął niniejsze postępowanie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Niniejsze postępowanie jest kontynuacją zamówienia pn. /Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Stalowej Woli/, które zostało wszczęte przez Gminę Stalowa Wola w dniu 11 kwietnia 2011 r., a ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w tego samego dnia i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2011/S 73-119567 z dnia 14 kwietnia 2011 r. W dniu wszczęcia postępowania przetargowego, ogłoszenie o zamówieniu wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały umieszczone na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-1203-40 - a dokumentacja przetargowa przewidywała udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp., do 20% zamówienia podstawowego. Powodem wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, na dostawę mebli do Urzędu Miasta w Stalowej Woli, jest chęć rozszerzenia i uzupełnienia dostawy o meble kompatybilne z tymi, które zostały już dostarczone, gdyż stanowią one wyposażenie pomieszczeń reprezentacyjnych Urzędu Miasta Stalowej Woli. Na podstawie w/w powodów należy stwierdzić, iż niniejsze zamówienie jest zgodne z obowiązującymi przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
- Dostawa krzeseł.
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.