Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Radom: Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od
Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych
Numer ogłoszenia: 221891 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego , ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, faks 048 3617314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 90.50.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ: -Zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują co najmniej trzy dostawy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Zamawiający będzie brał pod uwagę dostawy podane w wykazie, których wartość jest nie mniejsza niż 50 % ceny oferowanej przez Wykonawcę. -Oświadczą, że oferowane materiały spełniają wymogi normy ISO/IEC 19752 oraz normy ISO/IEC 19798 w zakresie wydajności tonerów kolorowych i monochromatycznych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 w zakresie wydajności do drukarek atramentowych, normy ISO 9001: 2000 i ISO 14001 lub równoważnych norm jakościowych potwierdzających , że przebieg procesu produkcji oferowanych materiałów jest zgodny z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska a wyprodukowane materiały są bezpieczne
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony formularz oferty wraz z wyceną ofertową dla Pakietu I , Wypełniony formularz oferty wraz z wyceną ofertową dla Pakietu II , Oświadczenie, że oferowane materiały spełniają wymogi normy ISO/IEC 19752 oraz normy ISO/IEC 19798 w zakresie wydajności tonerów kolorowych i monochromatycznych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 w zakresie wydajności do drukarek atramentowych, normy ISO 9001: 2000 i ISO 14001 lub równoważnych norm jakościowych potwierdzających , że przebieg procesu produkcji oferowanych materiałów jest zgodny z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska a wyprodukowane materiały są bezpieczne
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty , Zaakceptowane ogólne założenia umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Malczewskiego 29
26-600 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 214 ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I-Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych nowych , oryginalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych nowych , oryginalnych. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II-Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych alternatywnych (kompatybilnych) lub refabrykowanych połączona z: - nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które podlegają recyklingowi, - nieodpłatnym odbiorem i utylizacją zasobników i odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które nie podlegają recyklingowi, na podstawie wystawionej -karty przekazania odpadu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek laserowych i wkładów do drukarek atramentowych alternatywnych (kompatybilnych) lub refabrykowanych połączona z: - nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które podlegają recyklingowi, - nieodpłatnym odbiorem i utylizacją zasobników i odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które nie podlegają recyklingowi, na podstawie wystawionej karty przekazania odpadu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.