eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa hali sportowej wraz z zespołem boisk sportowych dla Gimnazjum nr 121 przy ul. Płużnickiej 4 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Warszawa: Budowa hali sportowej wraz z zespołem boisk sportowych dla Gimnazjum nr 121 przy ul. Płużnickiej 4 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 221925 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax. 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z zespołem boisk sportowych dla Gimnazjum nr 121 przy ul. Płużnickiej 4 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zamówienia publicznego pn.: kompleksowa budowa hali sportowej wraz z zespołem boisk sportowych dla Gimnazjum nr 121 przy ul. Płużnickiej 4 w Warszawie wraz z zapleczem dydaktycznym i socjalnym, infrastrukturą szkolna, ogrodzeniem, wjazdem, parkingami, drogami dojazdowymi, chodnikami, oświetleniem, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz technologią zgodnie z przeznaczeniem obiektu. 1. W ramach przedmiotu umowy zgodnie z dokumentację projektową należy wykonać: a) wdrożyć projekt organizacji ruchu na czas budowy, b) wycinkę kolidujących drzew i krzewów, c) roboty rozbiórkowe istniejącej części obiektu szkolnego, d) budowę hali sportowej z zapleczem dydaktycznym i socjalnym oraz infrastrukturą szkolną, e) wewnętrzne instalacje elektryczne i teletechniczne, f) instalację antywłamaniową i monitoringu, g) wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne, h) wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic, i) kotłownię gazową, j) wewnętrzną instalację gazową k) zagospodarowanie terenu DFA z boiskami zewnętrznymi, l) ogrodzenie zewnętrzne, m) nasadzenia wg projektu szaty roślinnej, n) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, o) roboty drogowe, p) wyposażenie technologiczne obiektu, q) wdrożenie stałej organizacji ruchu, r) oznakowanie i wyposażenie p.poż., s.) dokumentację powykonawczą z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszej umowy został określony w: a/ kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, b/ przedmiarach robót; c/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; d/ wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumenty wymienione pod literami a),b) i c) stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz dokumentacji budowlano-wykonawczej zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 350 000, 00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień, w tym co najmniej jedno obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 560 m2 lub rozbudowa budynku o powierzchnię użytkową nie mniejszą niż 2 560 m2 zrealizowanego łącznie z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zaliczającego się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do niżej wymienionej klasy: - sekcja 1, dział 12, grupa 126, klasa 1263 - Budynki szkół i instytucji badawczych, oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty polegające na budowie Sali gimnastycznej lub sportowej o wymiarach nie mniejszych niż 24,00x36,00 m zaliczającej się wg PKOB do klasy: - sekcja 1, dział 12, grupa 126, klasa 1265 - Budynki kultury fizycznej. Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg załącznika nr 4 z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: - Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. - Powierzchnia użytkowa przyjęta przez Zamawiającego dla potrzeb SIWZ jest w rozumieniu PN-70/B-02365 powierzchnia netto, czyli powierzchnia wszystkich pomieszczeń budynku mierzona w świetle konstrukcji nośnych i nienośnych, zaliczana zgodnie z 3.2. PN-70/B-02365 a zatem składa się z powierzchni ruchu, powierzchni usługowej i powierzchni użytkowej. 3. Wykonawca musi wykazać, że obrót działalności firmy za ostatni rok obrachunkowy jest nie mniejszy niż 30 000 000 zł ( słownie: trzydzieści milionów złotych). 4.Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 7 500 000 zł (słownie: siedem milionów pięćset tysięcy złotych). 5. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 14 500 000 zł (słownie: czternaście milionów pięćset tysięcy złotych). 6.Wykonawca musi wykazać, że osoba mająca objąć kierownictwo budowy, posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia, t.j. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą, według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonanych co najmniej dwóch zamówień, w tym co najmniej jedno obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 560m2 lub rozbudowa budynku o powierzchnię użytkową nie mniejszą niż 2560 m2 zrealizowanego łącznie z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty polegające na budowie Sali gimnastycznej lub sportowej o wymiarach nie mniejszych niż 24,00x36,00m, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.), i) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert. ( z tego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 7 500 000 zł).. j) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za ostatni rok obrachunkowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. ( z tego dokumentu musi wynikać, że obroty w ostatnim roku obrotowym nie były mniejsze niż 30 000 000 zł). k) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 14 500 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197, pok. 137.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy, 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, pok. 137, I piętro, wejście C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.