To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-20
Starogard Gdański: Dostawa i montaż wyposażenia budynku wystawienniczego na Grodzisku Owidz
Numer ogłoszenia: 221961 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198463 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia budynku wystawienniczego na Grodzisku Owidz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu - Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w miejscowości Owidz - etap III - Gmina Starogard Gdański-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest wyposażenie w pełni funkcjonalne meble i sprzęty budynku wystawienniczego Grodziska Owidz. Przedmiot zamówienia obejmuje: Części I - wyposażenie meblowe w postaci: a) Meble biurowe: Ogólne wymagania dotyczące mebli biurowych: Meble wykonane z płyt wiórowych laminowanych w kolorze buk/dąb/olcha (ustalić z zamawiającym przed wykonaniem). Płyty powinny posiadać atest higieniczny E1, gęstości minimum 660 kg/m3. Blaty biurek, stolików i dostawek wykonane z płyt gr. 25 mm (oprócz biurka do pok. 216), Płyty powinny posiadać atest higieniczny E1, gęstości minimum 645 kg/m3. Nogi biurek, szafy, szafki, kontenery i regały wykonane z płyt gr. 18 mm (oprócz biurka do pok. 216), Tylna płyta w meblach wykonana z płyty HDF gr. 3,2 mm jednostronnie laminowana w kolorze białym Wszystkie krawędzie oklejone obrzeżem PCV lub ABS gr. 2 mm, W biurkach zamontować stopki umożliwiające regulację nierówności w granicy 1 cm, W blatach biurek, w miejscach wskazanych przez użytkowników, należy uwzględnić przelotki na kable, w kolorze blatu biurka. Wysuwki w biurkach na prowadnicach metalowych kulkowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadaniem. W szafach, szafkach i regałach zastosować stopki z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji poziomu w granicy około 1-2 cm, Półki w szafach ruchome z zabezpieczeniem przed wypadaniem. We wszystkich szafach i szafkach zamki patentowe w komplecie minimum 2 klucze, w kontenerach zamki centralne minimum 2 klucze (koniecznie klucze łamane). W szafach ubraniowych w zależności od głębokości, zamontować drążek ubraniowy w kolorze chrom, lub wieszak wysuwany w kolorze chrom. W szafach i szafkach zastosować zawiasy samodomykające z dożywotnią gwarancją np. BLUM lub Hettich lub równoważne o wysokiej estetyce wykonania. W kontenerach mobilnych zastosować kółka metalowe, rolki jezdne pokryte gumą niebrudzącą powierzchni. Prowadnice rolkowe, metalowe z blachy grubości minimum 1,2 mm. Uchwyty metalowe dwupunktowe, w kolorze satyna, aluminium lub chrom, rozstaw otworów 128 mm. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego wraz z jego transportem do siedziby Grodziska Owidz, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. Oferowane meble powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania. Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiarów pomieszczeń oraz przygotowania projektów. GABINET - POKÓJ NR 216 Biurko płytowe w kształcie litery L - 1 szt., Kontener mobilny 3 szufladowy - 1 szt., Szafka/dostawka do biurka - 1 szt., Szafa z czterema drzwiami - obudowa umywalki - 1 szt., Szafa aktowa z czterema drzwiami - 2 szt., Szafa narożna ubraniowa - 1 szt., Szafa z drzwiami 2 przestrzenie zamykane drzwiami, 3 przestrzenie otwarte - 1 szt., Stolik okolicznościowy - 1 szt., Krzesło do stolika - 2 szt. Pokój nr 217 Biurko płytowe prostokątne z wysuwką na klawiaturę - 1szt., Kontener mobilny 3 szufladowy - 1 szt., Szafa aktowa z czterema drzwiami - 1 szt., Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., Szafa aktowa z czterema drzwiami - 2 szt., Szafa aktowa z dwoma drzwiami - 2 szt. Pokój Nr 218 Biurko płytowe narożne w kształcie litery L - 1 szt., Kontener do wysokości biurka , 5 szuflad, oraz półka na dokumenty( z boku kontenera) - 1 szt., Szafka/dostawka z rzędem 5 szuflad , szafką zamykaną drzwiami i otwartymi półkami - 1 szt., Szafka aktowa z czterema drzwiami - 1 szt. Biurko płytowe prostokątne z wysuwką na klawiaturę - 1szt., Kontener mobilny 3 szufladowy - 1 szt., Szafa aktowa z ośmioma drzwiami, wewnątrz półki na sześć rzędów segregatorów - 1 szt., Szafa ubraniowa - 1 szt. Pokój Nr 215 Biurko płytowe prostokątne z wysuwką na klawiaturę - 2 szt., Kontener mobilny 3 szufladowy - 2 szt., Szafa z drzwiami - obudowa umywalki - 1 szt., Szafa aktowa składająca się z trzech części - 1 szt. MAGAZYN 1. Pokój 212 Regały - 1 kpl. Komplet składa się z: regał 80x40xh=200 - 1 szt., regał 80x40xh=140 - 1 szt., regał 190x45xh=110 - 1 szt. MAGAZYN 2. Pokój 204 Regały - 1 kpl. Komplet składa się z: regał 76x45xh=250 - 2 szt., regał 80x40xh=200 - 2 szt., regał 120x45xh=105 - 2 szt., regał 136x60xh=250 - 1 szt. GARDEROBY Szafa ubraniowo-aktowa z nadstawką - 6 szt., Lustro w ramie drewnianej do powieszenia na ścianie - 6 szt., Biurko płytowe prostokątne - 6 szt., Krzesło drewniane tapicerowane z podłokietnikami - 12 szt. POMIESZCZENIE GOSPODARCZE Szafka na klucze - 1 szt., Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., Szafa aktowa - 1 szt. SALA KONFERENCYJNA Stół konferencyjny - 8 szt. b) Pozostałe elementy wyposażenia meblowego w postaci: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego wraz z jego transportem do siedziby Grodziska Owidz. Wieszaki ubraniowe 1 kpl. Krzesło obrotowe - 6 szt. Lampka na biurko - 10 szt. Krzesło z pulpitem - 50 szt. Krzesło - 34 szt. Dozownik na ręczniki papierowe - 6 szt. Kosz na śmieci 5l - 11 szt. Kosz na śmieci 12l - 3 szt. Kosz na śmieci 20l - 3 szt. Ścianka ekspozycyjna- parawan - 15 szt. Przewijak wolnostojący - 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia - część I zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Części II - wyposażenie muzealne w postaci: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia muzealnego wraz z jego transportem do siedziby Grodziska Owidz, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. Oferowane wyposażenie wystawiennicze powinno być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania. c) Meble ekspozycyjne w postaci: Gablota ekspozycyjna stojąca - 2 szt., Gablota ekspozycyjna stojąca - 4 szt., Gablota ekspozycyjna stojąca - 4 szt., Witryna ekspozycyjna - 6 szt., Witryna ekspozycyjna - 4 szt., Witryna ekspozycyjna - 6 szt., Witryna ekspozycyjna wisząca - 4 szt., Witryna ekspozycyjna wisząca - 4 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenie - część II zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Części III - wyposażenie meblowe metalowe w postaci: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego metalowego wraz z jego transportem do siedziby Grodziska Owidz, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. Oferowane meble powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania. d) Meble metalowe w postaci: Szafy metalowe - 1 kpl. Komplet złożony z 3 szaf: szafa metalowa z pólkami 2 szt., szafa metalowa z pojemnikami - 1 szt. Regały - 1 kpl. Komplet złożony z 28 regałów 90 x 45 x 180cm. Stół warsztatowy - 2 szt. Szafa ubraniowa - 2 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenie - część III zawarta jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Części IV - rolety wewnętrzne w postaci: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wewnętrznych rolet w budynku wystawienniczym Grodziska Owidz. Oferowane wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania i w pełni funkcjonalne. Wykonawca przed wykonaniem rolet zobowiązany jest samodzielnie wykonać dokładnego pomiaru okien. e) Wyposażenie - rolety okienne w postaci: Rolety naokienne wewnętrzne - 1 kpl.: Komplet złożony z 30 szt. rolet naokiennych: roleta 100 x 220 cm (-/+ 2 cm) - 28 szt. roleta 96,5 x 184 cm (-/+ 2 cm) - 2 szt. Rolety nadokienne wewnętrzne - 1 kpl.: Komplet złożony z 3 szt. rolet nadokiennych 220 x 220 cm (-/+ 2 cm) z napędem elektrycznym. Rolety naokienne wewnętrzne - 4 kpl.: Komplet złożony z 2 szt. rolet naokiennych 96,5 x 184 cm (-/+ 2 cm). Rolety naokienne wewnętrzne - 6 kpl.: Komplet złożony z 2 szt. rolet naokiennych 96,5 x 184 cm (-/+ 2 cm). Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenie - część IV zawarta jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Części V - wyposażenie sanitarne w postaci: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia sanitarnego w budynku wystawienniczym Grodziska Owidz w postaci 6 szt. kabin prysznicowych. Oferowane wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania i w pełni funkcjonalne. Wykonawca przed dostawą i montażem kabin prysznicowych zobowiązany jest samodzielnie wykonać dokładne pomiary brodzików, na których będą montowane kabiny. f) Wyposażenie - kabiny prysznicowe: Kabina prysznicowa - 6 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenie - część V zawarta jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Użycie w opisie przedmiotu zamówienia nazw lub cech produktu, wskazujące na producenta/ markę tego produktu ma charakter porównawczy. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę równoważną to znaczy taką, która przedstawia produkt o właściwościach funkcjonalnych/użytkowych i jakościowych (zasoby merytoryczne) takich samych lub lepszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację - dokładny opis, zdjęcie i wskazanie źródła informacji, potwierdzających równoważność oferowanych towarów(produktów) zamówienia wraz ze wskazaniem producenta. Zamawiający wymaga, by cały asortyment był fabrycznie nowy, bez wad, na który Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji. Zaoferowany produkt spełniać powinien minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze parametry. Zaoferowane artykuły powinny posiadać czytelne oznakowanie produktu i producenta. Przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne z zawartą umową oraz warunkami określonymi w nin. SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.30.00.00 - Różny sprzęt 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.14.13.00 - Szafy 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.10.00.00 - Meble 39.11.31.00 - Fotele 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 31.52.11.00 - Lampy na biurko 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu - Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w miejscowości Owidz - etap III - Gmina Starogard Gdański -współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Części I - wyposażenie meblowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
- Zakład Produkcyjno-Usługo-Handlowy JAWOR Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53925,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64529,49
Oferta z najniższą ceną: 64529,49 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Części II - wyposażenie muzealne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artplex Sławomir Truchan, ul. Kasztanowa 28, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57533,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65883,72
Oferta z najniższą ceną: 65883,72 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Części III - wyposażenie meblowe metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Kosztorysowo-Handlowe MATEO Mateusz Słomiński, ul. Słowieńska 9, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18299,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Części IV - rolety wewnętrzne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DYSKRET Kiersztyn Sławomir, Borowina Sitaniecka 52b, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23364,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15129,00
Oferta z najniższą ceną: 15129,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Części V - wyposażenie sanitarne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Kosztorysowo-Handlowe MATEO Mateusz Słomiński, ul. Słowieńska 9, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
więcej: Lampy na biurko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.