To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Szczecinek: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUROWIE
Numer ogłoszenia: 221990 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczecinek, ul. Pilska 3, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3743294, faks 0-94 3742008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUROWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUROWIE w zakresie: 1) projektu budowlanego modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Turowie obejmującego branże: 1. architektoniczną 2. technologiczną wraz z przewodami technologicznymi 3. konstrukcyjną 4. sanitarną (instalacje i sieci) 5. drogową 6. elektryczną 7. AKPiA i sterowanie 8. geologiczną 2) projektu wykonawczego modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Turowie obejmującego branże: 1. architektoniczną 2. technologiczną wraz z przewodami technologicznymi 3. konstrukcyjną 4. sanitarną (instalacje i sieci) 5. drogową 6. elektryczną 7. AKPiA i sterowanie i monitoring 3) raportu oddziaływania na środowisko 4) operatu wodnoprawnego 5) przedmiaru robót 6) kosztorysu inwestorskiego 7) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla modernizacji i rozbudowy Zamawiający - Gmina Szczecinek jako załącznik do SIWZ, przedstawia mapkę z zaznaczonym zakresem lokalizacji inwestycji. Inwestycja leży poza obszarem Natura 2000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) uzyskanie map do celów projektowych i opiniodawczych w zakresie niezbędnym do opracowania projektów o których mowa w pkt. III.1.1-4 w wersji .dwg lub .dxf, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych określonych przepisami prawa: uzgodnień, opinii, operatów, raportów, decyzji (w tym decyzji pozwolenia wodnoprawnego), warunków technicznych, itd., 3) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko), 4) opracowanie projektów budowlanych (wraz z informacjami BIOZ) wykonanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz jej aktami wykonawczymi oraz o których mowa w pkt. III.1.2 w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę. Wykonawca przedstawi projekty budowlane Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, 5) opracowanie projektów wykonawczych, o których mowa w pkt. III.1.2 w zakresie umożliwiającym ogłoszenie na ich podstawie przetargu na wykonawstwo. Wykonawca przedstawi projekty wykonawcze Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD. 6) opracowanie wielobranżowego przedmiaru robót. Wykonawca przedstawi przedmiar w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, zgodnego w swoim zakresie z projektem budowlanym i wykonawczym, 7) opracowanie wielobranżowego kosztorysu inwestorskiego, wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.Nr 130, poz. 1389). Wykonawca przedstawi kosztorys w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, 8) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi specyfikacje w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, 9) wykonanie projektu systemu monitoringu oczyszczalni ścieków, istniejących przepompowni ścieków i punktu zlewnego. Wykonawca przedstawi projekt monitoringu w 2 egzemplarzach, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Szczecinku ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę, 11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, która w swojej treści zgodna będzie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w szczególności z zachowaniem przepisów określonych w art. 29 i 30 ustawy. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz nazw własnych, Wykonawca zobowiązany jest dopuścić oferowanie materiałów równoważnych wraz z opisem parametrów jakie musi spełniać oferowany materiał równoważny, 12) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz.U. Nr 1994 poz. 414 z późn. zm.) w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie: a) czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, b) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, c) udziału w naradach technicznych - przyjmuje się, że czas pobytu projektanta na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, d) udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, e) współudziału w wykonaniu przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. 13) Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi na pytania w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót budowlanych w terminie 48 godzin (2 dni robocze) od przesłania ich przez Zamawiającego, 14) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszacowania kosztorysów inwestorskich w okresie 36 miesięcy począwszy od dnia przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności aktualizacji kosztorysów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIONOR Spółka z o.o., ul. Ściegiennego 26, 25-114 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93013,00
Oferta z najniższą ceną: 93013,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98154,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Budowa drogi leśnej dojazdu pożarowego nr 18 - I etap.
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład RDLP w Szczecinku
- Zakup serwera kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w mieście Szczecinek
więcej: przetargi w Szczecinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.