eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Puławy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB
Numer ogłoszenia: 222032 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie trwania 2 projektów (Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach oraz Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach ) realizowanych przez Instytut Uprawy nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy. Zamówienie składa się z trzech części: Część I pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach, który będzie polegał na : 1)Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Remont ścian przyziemia c)Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d)Remont tarasu, e)Remont ceramicznych powierzchni ścian zewnętrznych f)Remont dachu, g)Roboty kamieniarskie, h)Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych i)Remontu konserwatorski elewacji i stolarki j)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych k)Renowacja stolarki drzwiowej l)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Remont Konserwatorski Domu Gotyckiego w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Hydroizolacja ścian fundamentowych c)Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych, d)Remont tarasu, e)Remont dachu, f)Cokół kamienny i zewnętrzna posadzka g)Projekt remontu konserwatorskiego elewacji i stolarki h)Renowacja tynków zewnętrznych i detali architektonicznych i)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j)Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej k)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę Część II : pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 1)Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a.Prace remontowo budowlane b.Remont ścian przyziemia c.Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d.Remont tarasu, e.Remont dachu, f.Roboty kamieniarskie, g.Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych h.Remontu konserwatorski elewacji i stolarki i.Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j.Renowacja stolarki drzwiowej k.Wymiana stolarki okiennej l.Wykonanie instalacji sanitarnych ( wod- kan, co., cw., wentylacja) m.Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Rewaloryzacja i konserwacja części Pałacu ks. Czartoryskich ( Sala Rycerska, Główna klatka schodowa, Sala kamienna, Sala Gotycka, Sień Główna ) Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Konserwacja wystroju sztukatorskiego ścian i sufitów c)Konserwacja drewnianych drzwi wraz z ościeżami d)Wymiana posadzek drewnianych e)Konserwacja elementów kamiennych f)Konserwacja kamiennych posadzek g)Wymiana drewnianych okładzin schodowych h)Renowacja stolarki okiennej i)Oczyszczenie z farb malarskich wraz z uzupełnieniem o brakujące elementy żeliwnej konstrukcji klatki schodowej j)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę Część III pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu. Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : 1)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) dla: a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 2)Zamontowanie systemów monitoringu dla: a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz inwestorski przedmiar robót 2.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. 1)Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane z póź. zmianami oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. 2)Prace będą prowadzone w obiektach zabytkowych i winny być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca ( dz. U. nr 150, poz.1579 ) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz. U. Nr 162 poz. 1568,oraz z dnia 2004 r. nr 96, poz. 959 z późn. zm.) a także zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 106/00 poz. 1126 z późn zm. ) 3)Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami ( w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. 4)Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych. 3.Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należy: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2)udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 3)sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, 4)organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 5)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 6)zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 7)akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 8)prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę, 9)kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 10)akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju , jakości, cech i źródeł pochodzenia, 11)kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały elementy sprowadzane z zewnątrz, 13)egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 14)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 15)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 7 dni od daty zgłoszenia o odbiorze przez Wykonawcę 16)uczestniczenie w czynnościach odbioru ostatecznego, 17)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów 18)sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie, 19)potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru ostatecznego 20)powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego, 21)sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ew. potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym), 22)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót 23)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, 24)przebywanie inspektora na terenie budowy (ilość pobytów na budowie w celu realizacji zamówienia została ustalona poniżej ), 25) składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 26)nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 27)rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 28)do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 29)dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 30)w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 31)kierownik zespołu nadzoru - inspektor nadzoru robót budowlano remontowych lub instalacji systemów zabezpieczeń i nadzoruje właściwe pełnienie obowiązków przez inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej - w przypadku zadania nr 1, 32)składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, 33)proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody zamawiającego przed ich wykonaniem. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem, 4. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi-gwarancji. 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi- gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan obiektu (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 2. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi-gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 5.lość pobytów na budowie potrzeba do realizacji zamówienia dla: 1)Części I - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli około 200 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 2)Części II - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli około 192 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) c)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych część ( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) d)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji sanitarnych ( c.o, wod- Kan, ccw). Dotyczy tylko Domeku Żółtego ( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 3)Części III - pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu: a)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) - 8 pobytów w trakcie realizacji robót b) Zamontowanie systemów monitoringu - 8 pobytów w trakcie realizacji robót Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1), Wypełniony formularz cenowy załączniku Nr 2),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 3), Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (załącznika Nr 4)Wykaz podwykonawców którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia- wg załącznika Nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy ( art. 144 Pzp.) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 1)zmianie terminu zakończenia nadzoru inwestorskiego w przypadku przedłużenia roboty podstawowej przez wykonawcę : a)spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b)spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. c) Zamawiający dopuszcza również możliwość skrócenia terminów realizacji zamówienia( nadzorów inwestorskich) w momencie szybszej realizacji wskazanych powyżej zadań inwestycyjnych prze Wykonawcę. 2) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 3) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ, 5) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu, 6) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty; 7) zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia brutto (ceny ofertowej) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określana jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach projektu: pt. Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach z przeznaczeniem na cele kulturalno - turystyczne -17 09-WND-RPLU07.01.00-06-018 09 w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013 2)Finansowane w ramach projektu: pt. Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach -17 09-WND-RPLU07.01.00-06-019 09 w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach, który będzie polegał na : 1)Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a) Prace remontowo budowlane b) Remont ścian przyziemia c) Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d) Remont tarasu, e) Remont ceramicznych powierzchni ścian zewnętrznych f) Remont dachu, g) Roboty kamieniarskie, h) Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych i) Remontu konserwatorski elewacji i stolarki j) Renowacja i konserwacja elementów kamiennych k) Renowacja stolarki drzwiowej l) Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Remont Konserwatorski Domu Gotyckiego w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a) Prace remontowo budowlane b) Hydroizolacja ścian fundamentowych c) Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych, d) Remont tarasu, e) Remont dachu, f) Cokół kamienny i zewnętrzna posadzka g) Projekt remontu konserwatorskiego elewacji i stolarki h) Renowacja tynków zewnętrznych i detali architektonicznych i) Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j) Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej k) Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 1)Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a. Prace remontowo budowlane b. Remont ścian przyziemia c. Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d. Remont tarasu, e. Remont dachu, f. Roboty kamieniarskie, g. Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych h. Remontu konserwatorski elewacji i stolarki i. Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j. Renowacja stolarki drzwiowej k. Wymiana stolarki okiennej l. Wykonanie instalacji sanitarnych ( wod- kan, co., cw., wentylacja) m. Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Rewaloryzacja i konserwacja części Pałacu ks. Czartoryskich ( Sala Rycerska, Główna klatka schodowa, Sala kamienna, Sala Gotycka, Sień Główna ) Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a) Prace remontowo budowlane b) Konserwacja wystroju sztukatorskiego ścian i sufitów c) Konserwacja drewnianych drzwi wraz z ościeżami d) Wymiana posadzek drewnianych e) Konserwacja elementów kamiennych f) Konserwacja kamiennych posadzek g) Wymiana drewnianych okładzin schodowych h) Renowacja stolarki okiennej i) Oczyszczenie z farb malarskich wraz z uzupełnieniem o brakujące elementy żeliwnej konstrukcji klatki schodowej j) Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu. Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : 1)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) dla: a) Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b) Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 2)Zamontowanie systemów monitoringu dla: a) Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b) Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz inwestorski przedmiar robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.