Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Rzeszów: Dostawa krzeseł, telewizorów oraz drzwi ognioodpornych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer ogłoszenia: 222071 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.univ.rzeszow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł, telewizorów oraz drzwi ognioodpornych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł, telewizorów oraz drzwi ognioodpornych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa 100 krzeseł konferencyjnych do Sali Senatu Uniwersytetu Rzeszowskiego. Zadanie nr 2: Dostawa 10 krzeseł tapicerowanych dla Wydziału Medycznego. Zadanie nr 3: Dostawa 3 sztuk ławek dla Domu Studenta Filon. Zadanie nr 4: Dostawa i montaż 2 sztuk telewizorów LCD w Domu Studenta Laura. Zadanie nr 5: Dostawa i montaż 2 sztuk drzwi ognioodpornych w Instytucie Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.11.30.00-7, 39.11.36.00-3, 32.32.46.00-6, 44.22.12.20-3, 45.42.11.31-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy 3 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony w oparciu o wymogi zawarte w załączniku nr 1.1 do SIWZ- (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia); (wymogu tego nie spełnia podpisany i dołączony do oferty załącznik nr 1.1- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 4 Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba) 5 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 6 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty minimum 3 próbek tkaniny spełniającej parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do Siwz) przy czym jedna próbka musi być w kolorze pomarańcz-ceglasty, natomiast pozostałe dwie muszą być także w tym kolorze lub w odcieniach zbliżonych do danego koloru. (dotyczy zadania Nr 1) 7 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty minimum 3 próbek tkanin przy czym jedna próbka musi odpowiadać pod względem koloru i wzoru tkaninie wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostałe dwie muszą być podobnego wzoru i w zbliżonym kolorze. (dotyczy zadania Nr 2)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy i jej warunków mogą być dokonywane za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu dostawy: - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy utrudniających lub uniemożliwiających realizację dostawy w terminie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.univ.rzeszow.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 100 krzeseł konferencyjnych do Sali Senatu Uniwersytetu Rzeszowskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa 100 krzeseł konferencyjnych do Sali Senatu Uniwersytetu Rzeszowskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 10 krzeseł tapicerowanych dla Wydziału Medycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa 10 krzeseł tapicerowanych dla Wydziału Medycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 3 sztuk ławek dla Domu Studenta Filon..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa 3 sztuk ławek dla Domu Studenta Filon..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż 2 sztuk telewizorów LCD w Domu Studenta Laura..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa i montaż 2 sztuk telewizorów LCD w Domu Studenta Laura..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż 2 sztuk drzwi ognioodpornych w Instytucie Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa i montaż 2 sztuk drzwi ognioodpornych w Instytucie Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3, 45.42.11.31-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW, OSÓB PROWADZĄCYCH WARSZTATY I SPOTKANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNE UPOWSZECHNIAJĄCE IDEĘ RODZICIELSTWA ZASTĘPCZEGO"
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz wszystkich jednostek organizacyjnych Politechniki Rzeszowskiej przez okres 24 miesięcy.
- Remont kapitalny pługa wirnikowego ZIŁ D-470
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa i montaż: ławek oraz zakup i instalacja koszy na śmieci na osiedlu Ruda, koszy na śmieci i psie nieczystości na osiedlu Koziny, koszy na śmieci i psie nieczystości wzdłuż ul. Przybyszewskiego
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową schodów wejścia głównego i wymianą drzwi wejścia głównego budynku WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie.
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.