Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Wysokie Mazowieckie: dostawa 2500 ton piasku płukanego 0-2 mm, 250 ton grysu łamanego frakcji 2-6,3 mm i 90 ton grysu frakcji 6,3-12,8 mm na plac ZDP.
Numer ogłoszenia: 22214 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, fax 086 2757480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: brak
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: brak
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2500 ton piasku płukanego 0-2 mm, 250 ton grysu łamanego frakcji 2-6,3 mm i 90 ton grysu frakcji 6,3-12,8 mm na plac ZDP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2500 ton piasku płukanego 0-2 mm do wytworzenia piaskosoli, 250 ton grysu łamanego frakcji 2-6,3 mm i 90 ton grysu frakcji 6,3-12,8 mm na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem. 2. Termin realizacji zamówienia: 400 ton piasku 0-2 mm - do 29.02.2008 r. 2100 ton piasku 0-2 mm - do 30.09.2008 r. 250 ton grysu 2-6,3 mm - 02.06.2008 - 20.12.2008 r. 90 ton grysu 6,3-12,8 mm - 02.06.2008 - 20.12.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek Oryginalny kod CPV: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 3. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających zawartość pyłów poniżej 3% oraz zgodność z normą PN-86/B-06712.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=przetZDP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. Nr 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. Nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 2500 ton piasku płukanego 0-2 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do ZDP 2500 ton piasku płukanego 0-2 mm do wytworzenia piaskosoli. Termin wykonania zamówienia: 400 ton piasku 0/2 mm - do 29.02.2008 r. 2100 ton piasku 0/2 mm - do 30.09.2008 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 250 ton grysu łamanego frakcji 2-6,3 mm i 90 ton grysu frakcji 6,3-12,8 mm na plac ZDP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 250 ton grysu łamanego frakcji 2-6,3 mm i 90 ton grysu frakcji 6,3-12,8 mm na plac ZDP. Termin realizacji zamówienia: 250 ton grysu 2-6,3 mm - 02.06.2008 - 20.12.2008 90 ton grysu 6,3-12,8 mm - 02.06.2008 - 20.12.2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
- Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
- ,,Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2024 roku do kwoty 10 000 000,00 zł"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.