Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Inowrocław: OCHRONA OBIEKTÓW ORAZ MIENIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 222155 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie , Latkowo 11, 88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3533048, 3552709 w. 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW ORAZ MIENIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie : ochronę fizyczną stałą, interwencję Grupy Ochrony Doraźnej na wezwanie w sytuacjach zagrożenia, prowadzenie obchodu terenu, kontrolowanie prawidłowego zabezpieczenia obiektów Wymagana obsada: jeden pracownik ochrony - w godz. od 15:00 - 7:00 od poniedziałku do piątku. Całodobowo w soboty, niedziele i święta do 7:00 rano dnia następnego. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: umundurowanie zgodne z wymogami, identyfikator zgodny z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r., ze zm.), środki przymusu bezpośredniego: kajdanki, pałka, telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy. Firma ochroniarska zainstaluje jeden zestaw elektroniczny ( 4 czytniki ) kontroli obchodów terenu w punktach wyznaczonych przez Zamawiającego. Ochrona zakładu obejmuje: a) posterunek - posterunek stały (portiernia). Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony na posterunku stałym: a) gospodarka kluczami, w tym prowadzenie ewidencji wydawania/zdawania kluczy do wyznaczonych pomieszczeń, b) uniemożliwienie wejścia osób nieuprawnionych na teren obiektu po jego zamknięciu, c) niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych, d) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku, e) ewakuacja personelu w sytuacjach zagrożenia, f) prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie W trakcie obchodu: a) obserwacja chronionego terenu, b) sprawdzenie zabezpieczeń technicznych obiektu takich jak zamki, okna, ogrodzenie,oświetlenie, c) sprawdzenie uprawnień osób, do przebywania na terenie chronionym w godzinach wieczorowo-nocnych, d) zapobieżenie kradzieżom, włamaniom, zniszczeniu i dewastacji mienia, e) kontrola przestrzegania przepisów porządkowych i ppoż., f) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku, g) bezpłatne uruchomienie systemu kontroli wykonywania patrolu terenu co godzinę ( obchodów ) tj. urządzenie do odnotowywania czasu bytności patrolu w danym punkcie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, d) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej, zał. nr 2 do siwz. Kierujący pracownikami musi posiadać licencję II stopnia dla pracownika ochrony fizycznej. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). b) Formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do swiz)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c
88 - 100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu,ul. Poznańska 384 c 88 - 100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji budynków komunalnych w Inowrocławiu
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.