Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Zielona Góra: BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE (W PODZIALE NA 5 CZĘŚCI)
Numer ogłoszenia: 222186 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE (W PODZIALE NA 5 CZĘŚCI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na następujące części: Część nr 1 - Rejon Gorzów Wielkopolski - usługi oraz roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych nr S3, 3, 22 i 24. Część nr 2 - Rejon Nowa Sól - usługi oraz roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych nr S3, 3, 27 i 32 i 32a. Część nr 3 - Rejon Słubice - usługi oraz roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych nr 2, 22, 29 i 31. Część nr 4 - Rejon Świebodzin - usługi oraz roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych nr 2 i 3. Część nr 5 - Rejon Żary - usługi oraz roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych nr 12, 18 i 27..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a. Część nr 1: 6 000 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100 ), b. Część nr 2: 15 000 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) c. Część nr 3: 16 000 PLN (słownie złotych: szesnaście tysięcy 00/100) d. Część nr 4: 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) e. Część nr 5: 7 000 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada: a) pozwolenie na wytwarzanie odpadów oraz dokumenty potwierdzające złożenie informacji o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeśli wymagają tego warunki określone w rozdziale 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007, nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami); b) zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów komunalnych - zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami) - na terenie: dla części nr 1 - powiatów Gorzów Wlkp, Strzelecko-Drezdenecki, Międzyrzecz, Sulęcin. dla cześci nr 2 - powiatów Krosno Odrzańskie, Nowa Sól, Zielona Góra. dla części nr 3 - powiatów Słubice, Krosno Odrzańskie, Sulęcin, Gorzów Wlkp. dla części nr 4 - powiatów Międzyrzecz, Sulęcin, Świebodzin, Zielona Góra. dla cześci nr 5 - powiatów Żary, Żagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich, o wartości brutto minimum: Część nr 1: 400 000,00 PLN Część nr 2: 900 000,00 PLN Część nr 3: 900 000,00 PLN Część nr 4: 190 000,00 PLN Część nr 5: 400 000,00 PLN. Powyższe wartości się nie sumują. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia). Jako wykonanie robót należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia następującym wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi: część nr 1-Minimalna liczba jednostek dla części nr 1: Kosy spalinowe/2. Młot wyburzeniowy/1.Zagęszczarka wibracyjna/1. Piła do asfaltu/1. Agregat prądotwórczy przenośny/1. Spawarka spalinowa 300A/1. Samochód ciężarowy powyżej 5 Mg/1. Samochód dostawczy do 5 Mg/1. część nr 2-Minimalna liczba jednostek dla części nr 2: Kosy spalinowe/3. Młot wyburzeniowy/1.Zagęszczarka wibracyjna/1. Piła do asfaltu/1. Agregat prądotwórczy przenośny/1. Spawarka spalinowa 300A/1. Samochód dostawczy do 5 Mg/2. część nr 3 - Minimalna liczba jednostek dla części nr 3: Kosy spalinowe/2. Młot wyburzeniowy/1.Zagęszczarka wibracyjna/1. Piła do asfaltu/1. Agregat prądotwórczy przenośny/1. Spawarka spalinowa 300A/1. Samochód ciężarowy powyżej 5 Mg/1. część nr 4 - Minimalna liczba jednostek dla części nr 4: Kosy spalinowe/2. Młot wyburzeniowy/1.Zagęszczarka wibracyjna/1. Piła do asfaltu/1. Agregat prądotwórczy przenośny/1. Spawarka spalinowa 300A/1. Samochód ciężarowy powyżej 5 Mg/1. Samochód dostawczy do 5 Mg/1. część nr 5 -Minimalna liczba jednostek dla części nr 5: Kosy spalinowe/4. Młot wyburzeniowy/1.Zagęszczarka wibracyjna/1. Piła do asfaltu/1. Agregat prądotwórczy przenośny/1. Spawarka spalinowa 300A/1. Samochód ciężarowy powyżej 5 Mg/1. Samochód dostawczy do 5 Mg/1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: część nr 1: Kierownik budowy/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 1 osoba/wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim, 3 lata doświadczenia w drogownictwie. Pracownik do kierowania ruchem/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m.in. podawanie sygnałów i poleceń), doświadczenie nie jest wymagane. Pracownicy niewykwalifikowani/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/2 lata doświadczenia w drogownictwie. część nr 2: Kierownik budowy/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 1 osoba/wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim, 3 lata doświadczenia w drogownictwie. Pracownik do kierowania ruchem/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m.in. podawanie sygnałów i poleceń), doświadczenie nie jest wymagane. Pracownicy niewykwalifikowani/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/1 rok doświadczenia w drogownictwie. część nr 3: Kierownik budowy/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 1 osoba/wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim, 3 lata doświadczenia w drogownictwie. Pracownik do kierowania ruchem/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m.in. podawanie sygnałów i poleceń), doświadczenie nie jest wymagane. część nr 4: Kieronik budowy/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 1 osoba/wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim, 3 lata doświadczenia w drogownictwie. Pracownik do kierowania ruchem/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m.in. podawanie sygnałów i poleceń), doświadczenie nie jest wymagane. Pracownicy niewykwalifikowani/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/1 rok doświadczenia w drogownictwie. część nr 5: Kierownik Robót/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 1 osoba/wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim, 3 lata doświadczenia w drogownictwie. Pracownik do kierowania ruchem/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m.in. podawanie sygnałów i poleceń), doświadczenie nie jest wymagane. Pracownicy niewykwalifikowani/Wymagana liczba osób (jedna osoba może dysponować kilkoma uprawnieniami) 2 osoby/1 rok doświadczenia w drogownictwie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać: 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - 400 000 PLN - w przypadku uczestnictwa w jednej lub dwóch częściach; - 600 000 PLN - w przypadku uczestnictwa w trzech, czterech lub pięciu częściach. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części a wykazanie się średnim rocznym przychodem za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości minimum 400 000 PLN a poniżej 600 000 PLN Zamawiający przy ocenie spełniania warunku uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie części o numerze/ numerach niższym/niższych w kolejności. 2) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: Część nr 1: 50 000,00 PLN Część nr 2: 50 000,00 PLN Część nr 3: 20 000,00 PLN Część nr 4: 40 000,00 PLN Część nr 5: 20 000,00 PLN. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi się wykazać posiadaniem środków w wysokości sumy wartości wskazanych powyżej zależnych od części na które Wykonawca składa ofertę, np.: Wykonawca składa ofertę na 5 części: 1, 2, 3, 4 i 5. Musi wykazać się więc posiadaniem środków w wysokości: 50 000 + 50 000 + 20 000 + 40 000 + 20 000 = 180 000 zł PLN. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część a wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości niższej niż stanowiąca sumę wyszczególnionych wartości, Zamawiający przy ocenie spełniania warunku uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie części o numerze/ numerach niższym/niższych w kolejności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, - w wyniku zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację niniejszej umowy, - przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego - z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, - w wypadku wystąpienia robót dodatkowych, - w wypadku wystąpienia robót zamiennych. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: 1) wykonanie robót wynikających z Dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w pozycjach kosztorysu ofertowego, 2) rezygnację z części robót, 3) wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w Dokumentacji projektowej, 2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 4, parter. Cena SIWZ: 227,00 PLN (+koszty wysyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra w pokoju nr 4, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 4, parter w dniu 9 sierpnia 2010r., o godzinie 10:00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 303 w zakresie korekty rozwiązań geometrycznych przebiegu wraz ze skrzyżowaniem z drogami gminnymi w m. Świebodzin
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu: "Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze"
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.