eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › zakup fabrycznie nowego samochodu - BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych koloru czerwonego, niebieskiego lub zielonego (wybór koloru zostanie ustalony z Zamawiającym w momencie podpisywania umowy).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Sicienko: zakup fabrycznie nowego samochodu - BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych koloru czerwonego, niebieskiego lub zielonego (wybór koloru zostanie ustalony z Zamawiającym w momencie podpisywania umowy).
Numer ogłoszenia: 222212 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5870403, 5870755, fax. 052 5870407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup fabrycznie nowego samochodu - BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych koloru czerwonego, niebieskiego lub zielonego (wybór koloru zostanie ustalony z Zamawiającym w momencie podpisywania umowy)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiany samochód powinien posiadać: 1)Fotele dla 9 miejsc siedzących z pasami bezpieczeństwa . Fotele powinny być mocowane tak, aby można było w prosty sposób wymontować je i w to miejsce wstawić 2 wózki inwalidzkie 2)Homologację auta osobowego 9 miejscowego oraz homologację auta do przewozu osób niepełnosprawnych 3)ogumienie bezdętkowe, 4)blokadę przeciwuruchomieniową (immobiliser), 5)silnik TDI 6)moc silnika nie mniej niż 100 KM 7)skrzynię - manualną 6-biegową 8)Wspomaganie układu kierowniczego 9)ABS 10)Światło do jazdy dziennej włączane automatycznie 11)Oświetlenia wnętrza z tyłu 12)Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz 13)Drzwi przesuwane z jednej strony 14)Klapa tylna lub drzwi skrzydełkowe 15)Okna nie otwierane środkowe po prawej i po lewej stronie 16)Zestaw narzędzi fabrycznych Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: 1.Mocowanie dwóch rzędów siedzeń z szybką blokadą 2.Szyny wzdłuż mocujące 2 wózki w podłodze 3.Komplet pasów do mocowania 2 wózków 4.Pasy zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózku 5.Najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózków do pojazdu 6.podłoga pojazdu powinna być nisko ustawiona nad poziomem jezdni co możliwi zastosowanie składanych najazdów aluminiowych do prowadzania wózków. Podłoga musi być pokryta wykładziną antypoślizgową 7.Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu znakiem - Pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji: 1)Wykonawca udzieli na cały pojazd minimum 24-miesięcznej gwarancji oraz minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia. 2)Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w autoryzowanej stacji obsługi. Zamawiający poniesie koszty dojazdu przedmiotowego pojazdu do stacji obsługi. 4)Zmiana serwisanta wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego 5)Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 6)Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego samochodu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. 7)Ubezpieczenie OC, AC, NW na samochód Zamawiający zawrze we własnym zakresie. Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją samochodu, w tym instrukcję obsługi i konserwacji, dokumenty gwarancyjne - wszystko w języku polskim. W pojeździe znajdować się będzie paliwo w ilości umożliwiającej na dotarcie samochodu do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 4. oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 5. oświadczenie - wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór w załączeniu do SIWZ). Oferent składa wszystkie oświadczenia w oryginale natomiast inne dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Potwierdzenie zgodności musi zawierać podpis i pieczątkę imienną osoby uprawnionej oraz datę stwierdzenia zgodności z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 ; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9; 86-014 Sicienko pok.1B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.