Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-20
Kostomłoty: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty - VI zadań
Numer ogłoszenia: 222269 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283, faks 071 3170283 w.28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty - VI zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Kostomłoty. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części I, II, III, IV, V i VI. Wykonawcy mogą składać ofertę na wykonanie wszystkich części lub dowolnie wybranych. Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVIII/217/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru linii elektroenergetycznej 110 kV relacji Przybków -Klecina. ( ok. 16 ha). Część II: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty: a) Nr XLV/255/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Jakubkowice; ( ok. 17,6 ha); b) Nr XLV/256/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Siemidrożyce; ( ok. 5,11 ha); c) Nr L/290/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty obejmującego zabytkowy park wraz z zespołem folwarcznym w miejscowości Ramułtowice, w granicach działki nr 40, obręb Ramułtowice; ( 0,04 ha). Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/204/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Samsonowice; ( 140 ha). Część IV: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/205/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Szymanowice; ( 10,5 ha). Część V: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty Nr X/67/11 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków oraz uchwałą Nr XXIV/128/12 w sprawie zmiany załącznika graficznego do uchwały Nr X/67/11 Rady Gminy Kostomłoty z dnia 31 maja 2011 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków; ( 670 ha ). Część VI: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym uchwałami: a) Rady Gminy Kostomłoty Nr L/289/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty; ( ok. 2,0 ha ). b) Rady Gminy Kostomłoty Nr LII/307/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty; ( zmiany w treści )..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tj. posiadają uprawnienia do projektowania zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat odpowiednią liczbę opracowań: Minimalne wymaganie dla I części zamówienia: Wykonanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Minimalne wymaganie dla II części zamówienia: Wykonanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla III części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla IV części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla V części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla VI części zamówienia: Wykonanie 1 zmiany studium uwarunkowań i 1 planu miejscowego.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej: Minimalne wymaganie dla I części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 2 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla II części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 2 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla III części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla IV części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla V części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla VI części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej zmianę studium uwarunkowań i 1 plan miejscowy. Wykonawcy ubiegający się o więcej części niż jedna, mogą dla każdej kolejnej części przedstawić wykaz tych samych osób w ramach opisanego warunku. Wykonawcy ubiegający się o więcej części niż jedna, mogą dla każdej kolejnej części przedstawić wykaz tych samych referencji Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000,00 złotych (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego lub gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a) terminu wykonania robót wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - gdy zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. wydłużenie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu uzyskania opinii i uzgodnień do projektu planu, niezatwierdzenie projektu planu przez Zamawiającego, konieczność ponowienia czynności w toku procedury uchwalania planu, konieczność zmiany ustaleń projektu planu itp.; b) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpi nadzwyczajna zmiana stosunków lub siła wyższa; c) odpowiednich postanowień umowy (w szczególności sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, wynagrodzenia) - gdy wystąpi zmiana przepisów, które mają zastosowanie do niniejszej umowy (np. zmiany przepisów określających procedurę zmierzającą do uchwalenia planu, zmiana stawki podatku VAT); d) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpią zmiany organizacyjne stron, np. zmiana osób wskazanych w § 9 umowy, zmiana adresów stron, przekształcenie Wykonawcy lub zmiana nazwy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl w zakładce SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty Sala Ślubów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MPZP Przybków -Klecina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVIII/217/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru linii elektroenergetycznej 110 kV relacji Przybków -Klecina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MPZP Jakubkowice, Siemidrożyce, Ramułtowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty: a) Nr XLV/255/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Jakubkowice; b) Nr XLV/256/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Siemidrożyce; c) Nr L/290/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty obejmującego zabytkowy park wraz z zespołem folwarcznym w miejscowości Ramułtowice, w granicach działki nr 40, obręb Ramułtowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MPZP Samsonowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/204/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Samsonowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MPZP Szymanowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/205/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Szymanowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MPZP Mieczków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty Nr X/67/11 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków oraz uchwałą Nr XXIV/128/12 w sprawie zmiany załącznika graficznego do uchwały Nr X/67/11 Rady Gminy Kostomłoty z dnia 31 maja 2011 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zmiany Studium Kostomłoty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym uchwałami: a) Rady Gminy Kostomłoty Nr L/289/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty. b) Rady Gminy Kostomłoty Nr LII/307/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOSTOMŁOTY
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi gminnej nr 107291D relacji Jakubkowice-Czechy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ramułtowice".
więcej: przetargi KOSTOMŁOTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zintegrowanego planu inwestycyjnego dla realizacji elektrowni fotowoltaicznych na części obszaru gminy Korfantów
- "Opracowanie Planu ogólnego Gminy Wojciechów"
- Sporządzenie planu ogólnego dla Miasta Grybów
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo
- "Sporządzeniu planu ogólnego Gminy Jarocin"
- Opracowanie planu ogólnego gminy Jaświły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.