Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Bieruń: Dostawa wyposażenia meblowego do Przedszkola nr 1 przy ul. Chemików 33 w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 222294 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 1 , ul. Chemików 33, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 216 17 26, faks 32 216 17 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1bierun.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego do Przedszkola nr 1 przy ul. Chemików 33 w Bieruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia meblowego do Przedszkola nr 1 przy ul. Chemików 33 w Bieruniu 2. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do umowy - Zestawienie zbiorcze elementów wyposażenia do Przedszkola nr 1 przy ul. Chemików 33 w Bieruniu, objętych zamówieniem 3. Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować wyposażenie spełniające wymogi materiałowe i użytkowe określone w pkt II.5 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do umowy. 4. Zakres rzeczowy obejmuje: a) Dostawę wyposażenia do Przedszkola nr 1 przy ul. Chemików 33 w Bieruniu w zakresie określonym w Zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. b) Ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 5. Wymogi materiałowe: a) Meble dydaktyczne - stoliki i krzesła przedszkolne powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą i oznaczyć oferowane stoliki i krzesła oraz ich wysokość. b) Pozostałe wyposażenie: Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodnie z wymogami: PN, Sanepidu i ppoż. SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DOSTĘPNE JEST W TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, UDOSTĘPNIANEJ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.53.10.00 - Dywany .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium, zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert 3 dostawy w zakresie wyposażenia meblowego o wartości jednostkowej co najmniej 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy. - dokumentu - wykazu co najmniej trzech należycie wykonanych dostaw wyposażenia meblowego o wartości jednostkowej co najmniej 200 000,00 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że wymagany warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego potencjału technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy. - dokumentu - poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a) terminu realizacji, w szczególności spowodowanego: przeszkodami technicznymi o obiektywnym charakterze, niezależnymi od Wykonawcy. b) wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką. c) zmiany osób uczestniczących przy wykonaniu umowy. d) innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art.140 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole1bierun.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 1 w Bieruniu / SEKRETARIAT
ul. Krakowska 3
43-150 Bieruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole nr 1 w Bieruniu / SEKRETARIAT ul. Krakowska 3 43-150 Bieruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wierceń otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- Budowa ul. Słonecznej (ZRID - dokumentacja)
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- 2 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Edukacja ekonomiczna dla dzieci 5-10 lat
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.