Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - POWTÓRZENIE
Numer ogłoszenia: 222299 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax. 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - POWTÓRZENIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od obszarów działania poszczególnych Komend Miejskich/Powiatowych Policji woj. lubuskiego oraz umiejscowienia Policyjnych Izb Zatrzymań na terenie woj. lubuskiego.Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: a)CZĘŚĆ I KPP ŻAGAŃ - Policyjna Izba Zatrzymań ul. Gimnazjalna 13 ŻAGAŃ; Obszar działania KPP ŻAGAŃ b)CZĘŚĆ II KP KOSTRZYN N/O - Policyjna Izba Zatrzymań Ul. Jana Pawła II 64, KOSTRZYN N/O; Obszar działania KWP i KMP GORZÓW WLKP. c)CZĘŚĆ III KPP ŚWIEBODZIN - Policyjna Izba Zatrzymań ul. Zielona 2 ŚWIEBODZIN; Obszar działania KPP ŚWIEBODZIN 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Badanie osób zatrzymanych następuje w przypadkach: a)zatrzymania procesowego i penitencjarnego w celu ustalenia stanu zdrowia osoby zatrzymanej pod kątem umieszczenia jej w izbie zatrzymań (areszt, Policyjna Izba Zatrzymań); b) dowodowego badania w toku postępowania przygotowawczego na podstawie wydanego postanowienia przez organ procesowy, w celu wyjaśnienia okoliczności istotnych w sprawie (np. ustalenie niepoczytalności, badanie krwi sprawcy wypadku); c)zatrzymania administracyjnego związanego z doprowadzeniem osoby do dyspozycji lub na zlecenie innych organów; d)zatrzymań prewencyjno-porządkowych określonych w art. 15 ust. 1 pkt 3 ustawy o Policji. 3) Koszty badań w przypadkach wymienionych w pkt. 2 ppkt 2) lit a) i d) ponosi Policja, natomiast w sytuacjach wymienionych w pkt. 2 ppkt 2) lit b) i c) organ zlecający badanie, który zostanie wskazany przez Policję w zleceniu badania wraz ze stosownym postanowieniem tego organu. 4)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a) badania osoby zatrzymanej (przywiezionej do badania przez Policję) w siedzibie Wykonawcy; b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi narkotyków; c) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu; d) wyjazd karetki z lekarzem do badania zatrzymanego; e) badanie osoby zatrzymanej poza siedzibą Wykonawcy. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w przedmiotowym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu spełnia-nie spełnia będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ. 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w pkt 1) lit b),c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U.Nr 19 poz.177, z późn.zm.)- zał. nr 2 do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Odległość - ilość km (szczegółowy opis kryterów oceny ofert zawiera Sekcja IV.3.6 Informacje dodatkowe) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl (SIWZ dostępna - do dnia składania ofert).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10,66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr304, 305,blok B- Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty nalezy składać w KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.,pok nr 304,305,blok B-Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Szczegółowy opis kryterów oceny ofert a)Cena brutto ogółem - znaczenie 70% (70 pkt.)w tym: - cena brutto badania osoby zatrzymanej (przywiezionej do badania przez Policję) w siedzibie Wykonawcy: 20% (20 pkt.), - cena brutto pobrania krwi od osoby zatrzymanej - badanie na zawartość narkotyków we krwi: 20% (20 pkt.) - cena brutto pobrania krwi od osoby zatrzymanej - badanie na zawartość alkoholu we krwi: 15% (15 pkt.) - cena brutto badania osoby zatrzymanej poza siedzibą Wykonawcy: 10% (10 pkt.) - cena brutto (koszt 1 km) wyjazdu karetki z lekarzem do badania zatrzymanego: 5% (5 pkt.) b) Odległość - znaczenie 30% (30 pkt.)-ilość km w obydwie strony z siedziby Wykonawcy, w której będzie się odbywać świadczenie przedmiotowych usług do Policyjnej Izby Zatrzymań zgodnie z adresem określonym w opisie danej części zamówienia. 2. Informacja o dokumentach, które Wykonawca musi załączyć do oferty (poza dok. na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanymi w Sekcji III.2) 1) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wraz z dostawą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a)Opis Wykonawcy - obowiązujący cennik pozostałych usług medycznych świadczonych przez Wykonawcę, które nie zostały wymienione w Formularzu Ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Wykonawca musi ponadto załączyć do oferty: a)Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie o podwykonawcach (wzór -zał. nr 4 do SIWZ), c)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy - zał. 5 do SIWZ, d)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany,(wzór - zał. nr 3 do SIWZ) e)W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. 3) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 4)Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl 3. Inne informacje dotyczące postępowania 1)Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w KWP w Gorzowie Wlkp ul. Kwiatowa 10, w dniu 25.09.2008r. o godz. 11:15 2)Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). w języku polskim.Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj; od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. 66-400 blok B Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305 e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35 3) Postępowanie - nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej, Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza przeprowadzać aukcji elektronicznej w celu wybrania oferty najkorzystniejszej oraz nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 4) Numer sprawy ZP-44.1/08.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP ŻAGAŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Policyjna Izba Zatrzymań ul. Gimnazjalna 13 ŻAGAŃ; Obszar działania KPP ŻAGAŃ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość - ilość km (szczegółowy opis kryterów oceny ofert zawiera Sekcja IV.3.6 Informacje dodatkowe) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KP KOSTRZYN N/O.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Policyjna Izba Zatrzymań Ul. Jana Pawła II 64, KOSTRZYN N/O Obszar działania KWP i KMP GORZÓW WLKP..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość - ilość km ( szczegółowy opis kryterów oceny ofert zawiera sekcja IV.3.6 Informacje dodatkowe) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP ŚWIEBODZIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Policyjna Izba Zatrzymań ul. Zielona 2 ŚWIEBODZIN Obszar działania KPP ŚWIEBODZIN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość - ilość km (szczegółowy opis kryterów oceny ofert zawiera Sekcja IV.3.6 Informacje dodatkowe) - 30
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa ochrony osób i mienia oraz konwój kasjerki z gotówką dla Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- AD/ZP/141/24 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznańskiej .
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.