eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze przy ul. Spawaczy 3d z podziałem na zadania - liczba zadań 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Zielona Góra: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze przy ul. Spawaczy 3d z podziałem na zadania - liczba zadań 6.
Numer ogłoszenia: 222344 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150406 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Spawaczy 3D, 65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451 89 51, faks 0-68 451 89 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze przy ul. Spawaczy 3d z podziałem na zadania - liczba zadań 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze przy ul. Spawaczy 3d z podziałem na zadania - liczba zadań 6: 1.1.Zadanie nr 1- zakup, dostawa i montaż mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 10 sierpnia 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1 - Meble szkolne, 39.15.10.00-5 - Meble różne. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. Meble szkolne - krzesła i stoły szkolne muszą spełniać wymagania określone w normach: PN- EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2 :2007, PN-F-06009:2001. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopie atestów lub certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 1) Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994 2) Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli. 1.2.Zadanie nr 2- zakup oraz dostawa sprzętu elektrycznego i osprzętu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 3 sierpnia 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8 - Komputer biurkowy, 30.23.13.00-0- Monitory ekranowe. 38.65.34.00-1- Ekrany projekcyjne , 38.65.21.00-1- Projektory. Wszystkie oferowanie urządzenia muszą być nieużywane, fabrycznie nowe. Wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu deklarację zgodności CE na komputery stacjonarne. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na ekran rozwijany ręcznie, 36 miesięcznej gwarancji na ekran biały elektryczny z montażem, 36 miesięcznej gwarancji na projektory oraz gwarancję na lampę min. 1000 godzin pracy , 24 miesięcznej gwarancji na komputer stacjonarny. 1.3.Zadanie nr 3- zakup, dostawa i montaż systemu monitorującego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 16 lipca 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2 - Kamery bezpieczeństwa. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na zamontowany przedmiot zamówienia. 1.4.Zadanie nr 4- zakup, dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 6 lipca 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.53.10.00-3- Dywany, 33.00.00.00-0- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 39.22.43.40-3- Kosze. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 1.5.Zadanie nr 5- zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 6 lipca 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6- Pomoce dydaktyczne, 37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 1.6.Zadanie nr 6- zakup, dostawa oraz montaż rolet i żaluzji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 10 sierpnia 2012r. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9- Rolety, 39.51.54.40-1- Żaluzje pionowe. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1, 39.53.10.00-3, 33.00.00.00-0, 39.22.43.40-3, 39.16.21.00-6, 37.40.00.00-2, 39.51.54.00-9, 39.51.54.40-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup, dostawa oraz montaż mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o, Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147364,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144180,60

  • Oferta z najniższą ceną: 144180,60 / Oferta z najwyższą ceną: 227018,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż systemu monitorującego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOWTEL S. C. Jarosław Nowasadzki, Dorota Nowosadzka, ul.Sikorskiego 115, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7967,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9557,73

  • Oferta z najniższą ceną: 9557,73 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół , Przedszkoli, Biur, ul. Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14076,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13212,21

  • Oferta z najniższą ceną: 11094,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13212,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół , Przedszkoli, Biur, ul. Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20279,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28967,54

  • Oferta z najniższą ceną: 28967,54 / Oferta z najwyższą ceną: 37550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zakup, dostawa oraz montaż rolet i żaluzji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DYSKRET Sławomir Kiersztyn, Borowina Sitaniecka 52B, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24551,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16602,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16602,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30550,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.