Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Olsztyn: Docieplenie budynków nr 1, 2, 3 i 5 oraz wymiana pokryć dachowych na budynkach nr 1, 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Lipowcu - postępowanie nr 124/RB
Numer ogłoszenia: 222377 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Gietkowska 5, 10-170 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421600, faks 089 5421689.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.pow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynków nr 1, 2, 3 i 5 oraz wymiana pokryć dachowych na budynkach nr 1, 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Lipowcu - postępowanie nr 124/RB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: docieplenie budynków nr 1, 2, 3 i 5 oraz wymiana pokryć dachowych na budynkach nr 1, 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Lipowcu. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 5, 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w pkt IX SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć ułożone wg poniższej kolejności dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda: a. aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu okazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonywania przez zamawiającego oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca przedłoży oświadczenia z załącznika nr 1 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonywania przez zamawiającego oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedłoży oświadczenie z załącznika nr 1 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonywania przez zamawiającego oceny spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży oświadczenia z załącznika nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie w przedmiocie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.(art. 36 ust. 4). Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI SIWZ. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI SIWZ. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI SIWZ. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI SIWZ. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI SIWZ. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.cso.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Od dnia 01.09.2010 r. nowy adres siedziby zamawiającego: ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Od dnia 01.09.2010 r. nowy adres siedziby zamawiającego: ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn pok. 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa przewoźnego aparatu Rtg z ramieniem C
- Dostawa nebulizatora dla koni wraz z paskami mocującymi do pierścieni kantara na potrzeby Katedry Rozrodu Zwierząt z Kliniką UWM w Olsztynie.
- Dostawa implantów do stabilizacji międzykolczystej kręgosłupa lędźwiowego
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników cywilnych KPP Ełk, KPP Giżycko, KPP Gołdap, KPP Pisz, KPP Olecko i KPP Węgorzewo
- Dostawa opatrunków, opatrunków specjalistycznych i artykułów sanitarnych
- Sukcesywne usługi cateringowe
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dwóch jazów (jaz w m. Nowa Dąbrowa, jaz w m. Zamość) na kanale Łasica w trybie projektuj-buduj w ramach projektu MERLIN finansowanego ze środków UE z programu Horyzont 2020
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Remont świetlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Kołbiel
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- Dostosowanie oddziału dziecięcego do wymagań sanitarno - epidemiologicznych w SPZOZ w Szamotułach
- Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.