eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków oraz wydawanie ich w stołówce Ośrodka Szkolenia PSP w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Gdańsk: Przygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków oraz wydawanie ich w stołówce Ośrodka Szkolenia PSP w Słupsku
Numer ogłoszenia: 222401 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku , ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, faks 058 3477816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków oraz wydawanie ich w stołówce Ośrodka Szkolenia PSP w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia Ośrodek Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2a, 76-200 Słupsk, Z posiłków będzie korzystać do 38 osób dziennie. Liczba korzystających ze stołówki może zmieniać się okresowo, ze względu na nieobecności, np. zwolnienie lekarskie, itp. Ilość do 2508 zestawów - ilość może ulec zmniejszeniu w zależności od zmiany potrzeb zamawiającego, Każdy zestaw składa się ze śniadania, obiadu, kolacji, Wykonawca zapewni w dniach szkoleniowych posiłki o ustalonych porach dnia Śniadanie - 7:25 Obiad - 13:30 Kolacja - 17:45 Dostawa obejmuje przygotowanie posiłków z produktów wykonawcy - produkty spożywcze w pierwszym gatunku, dobrej jakości, o odpowiedniej wartości odżywczej, urozmaicone o długim terminie przydatności do spożycia, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 i późn. zmianami. dowóz - dostarczenie w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności, wydawanie i porcjowanie posiłków w wyznaczonych godzinach, mycie zastawy stołowej przez wykonawcę poza Ośrodkiem Szkolenia PSP w Słupsku, zabezpieczenie przez wykonawcę własnej estetycznej zastawy stołowej i odzieży ochronnej dla pracowników, sprzątanie wydawalni posiłków z wykorzystaniem własnych środków czystości odbiór odpadów w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Posiłki muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MSWiA w sprawie długotrwałych akcji ratowniczych, szczegółowych norm, zasad i warunków otrzymywania wyżywienia w czasie tych akcji oraz ćwiczeń lub szkoleń przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej lub inne osoby biorące w nich udział, a także przypadków, w których wypłaca się równoważnik pieniężny w zamian za przysługujące wyżywienie, sposobu ustalenia jego wysokości oraz szczegółowych zasad wypłacania z dnia 11.12.1997 r. Dz. U. Nr 160 poz. 1098 z 1997 r. wg normy SZ, oraz inne wymagania określone przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, z tygodniowym wyprzedzeniem, przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia jadłospis. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w skali miesiąca wartość produktów spożywczych zużywanych w procesie technologicznym określoną w umowie jako wsad do kotła, Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez Zamawiającego posiłki podlegają wymianie na koszt Wykonawcy, Zgodnie z Decyzją nr 2-2008 Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA z dnia 21 sierpnia 2008 r. w sprawie określania wartości pieniężnych norm żywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, wartość pieniężna zasadniczej normy wyżywienia na jedną osobę wynosi 13,00 zł. brutto wkład do kotła, a koszty sporządzenia posiłków ponoszone przez wykonawcę nie mogą być większe niż 100 % wartości normy. Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizowania zamówienia zobowiązany jest uzyskać pozwolenie od Zespołu Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA na obszarze województwa pomorskiego na żywienie w obiektach MSWiA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizowania zamówienia zobowiązany jest uzyskać pozwolenie od Zespołu Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA na obszarze województwa pomorskiego na żywienie w obiektach MSWiA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.straz.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, III piętro, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.