eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie automatycznych pomiarów nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich w ramach Systemowej Oceny Stanu Nawierzchni na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w tymZadanie nr 1. Pomiar równości podłużnej. Zadanie nr 2. Pomiar równości poprzecznej (głębokości kolein) Zadanie nr 3. Pomiar współczynnika tarcia (określenie właściwości przeciwpoślizgowych) aparatem SRT - 3. Zadanie nr 4. Wizualna inwentaryzacja uszkodzeń nawierzchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Kielce: Wykonanie automatycznych pomiarów nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich w ramach Systemowej Oceny Stanu Nawierzchni na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w tym: Zadanie nr 1. Pomiar równości podłużnej. Zadanie nr 2. Pomiar równości poprzecznej (głębokości kolein) Zadanie nr 3. Pomiar współczynnika tarcia (określenie właściwości przeciwpoślizgowych) aparatem SRT - 3. Zadanie nr 4. Wizualna inwentaryzacja uszkodzeń nawierzchni
Numer ogłoszenia: 222422 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie automatycznych pomiarów nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich w ramach Systemowej Oceny Stanu Nawierzchni na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w tym: Zadanie nr 1. Pomiar równości podłużnej. Zadanie nr 2. Pomiar równości poprzecznej (głębokości kolein) Zadanie nr 3. Pomiar współczynnika tarcia (określenie właściwości przeciwpoślizgowych) aparatem SRT - 3. Zadanie nr 4. Wizualna inwentaryzacja uszkodzeń nawierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu pomiarów automatycznych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich w ramach Systemowej Oceny Stanu Nawierzchni zgodnie z poniższym opisem: Zadanie nr 1. Pomiar równości podłużnej - 562,8 km. Równość - pomiar należy wykonać specjalistycznym urządzeniem do pomiaru równości nawierzchni umożliwiającym wyznaczenie międzynarodowego wskaźnika równości IRI. Pomiar wykonuje się w prawym śladzie kół na zewnętrznym pasie ruchu pojazdów, z prędkością około 50 km/h. Sygnał powinien być próbkowany z krokiem 25 cm i w wyniku przetwarzania danych wyznaczony dla każdych 50 metrowych odcinków ocenianej drogi. Zadanie nr 2. Pomiar równości poprzecznej (głębokości kolein) - 562,8 km. Koleiny określane są ich głębokością mierzoną automatycznie specjalistycznym urządzeniem do pomiaru kolein. Pomiar odbywa się w sposób ciągły. Wartość miarodajną głębokości koleiny należy podać dla każdego 100 m badanej drogi. Pomiar powinien odbywać się wzdłuż koleiny skrajnej, przy średniej prędkości jazdy samochodu 50 km/h. Zadanie nr 3. Pomiar współczynnika tarcia (określenie właściwości przeciwpoślizgowych) aparatem SRT - 3 - 666,1 km. Właściwości przeciwpoślizgowe należy określić na podstawie pomiarów współczynnika tarcia. Pomiar należy wykonać aparatem SRT - 3. Pomiary współczynnika tarcia nawierzchni wykonuje się w lewym śladzie kół, na zewnętrznym pasie ruchu pojazdów, przy prędkości urządzenia pomiarowego 60 km/h i grubości filmu wodnego pod kołem pomiarowym h = 0,5 mm. Zadanie nr 4. Wizualna inwentaryzacja uszkodzeń nawierzchni - 562,8 km. Ocenę wizualną należy wykonać przy pomocy elektronicznego rejestratora uszkodzeń nawierzchni. Inwentaryzację wykonuje się w sposób ciągły na odcinkach o dowolnej długości, jednak nie mniejszej niż 100 m. Inwentaryzacji poddaje się nawierzchnię na jednym, najbardziej obciążonym pasie ruchu. Rejestruje się uszkodzenia takie jak: pęknięcia siatkowe, pęknięcia pojedyncze (podłużne i poprzeczne), łaty, wyboje oraz ubytki ziaren i lepiszcza z uwzględnieniem ich parametrów tj. zakresu występowania i stopnia szkodliwości. Pomiary i wyniki należy opracować zgodnie z Wytycznymi Stosowania Systemu Oceny Stanu Nawierzchni SOSN opracowanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych Biuro Studiów Sieci Drogowej w 2002r. Wyniki pomiarów należy przekazać na płycie CD w plikach w formacie umożliwiającym ich przetwarzanie przy użyciu komputerowego systemu informatycznego stosowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Biuro Studiów Sieci Drogowej (programy System Oceny Stanu Nawierzchni SOSN, Moduł Analizy Statystycznej Banku Danych Drogowych).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 300,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana ewentualnymi odwołaniami Wykonawców; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego/lub Wykonawcy; - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 205, 206, lub 207; wersja papierowa cena 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. nr 219 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.