eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Gdynia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 222434 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax. 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego (kompresy włókninowe, sprzęt stomijny, dreny lateksowe silikonowane, gwoździe Rusha, sprzęt ortopedyczny do zabiegów endoskopowych, elektrody do laparoskopii, dren brzuszny prosty, zestaw drenów do pomiaru OCZ, skala pomiarowa do OCZ, katetery bezlateksowe do embolektomii, zestaw do ekstrypacji żylaków, czujniki jednorazowe niemowlęce) do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, -2 230 opakowań, 3 186 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - Wadium: 3 772 PLN, w tym: GRUPA 1 - 104 PLN, GRUPA 2 - 220 PLN, GRUPA 3 - 330 PLN, GRUPA 4 - 106 PLN, GRUPA 5 - 800 PLN, GRUPA 6 - 720 PLN, GRUPA 7 - 468 PLN, GRUPA 8 - 168 PLN, GRUPA 9 - 110 PLN, GRUPA 10 - 620 PLN, GRUPA 11 - 126 PLN, - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 440 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych), dla GRUPY 2 - 920 PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych), dla GRUPY 3 - 1 375 PLN (słownie: tysiąc trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4 - 450 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 3 400 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), dla GRUPY 6 - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), dla GRUPY 7 - 1 950 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 700 PLN (słownie: siedemset złotych), dla GRUPY 9 - 460 PLN (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych), dla GRUPY 10 - 2 590 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 11 - 525 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia pięć złotych). III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. legitymują się wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (urządzenia medyczne, np. kompresy włókninowe, sprzęt stomijny, dreny, gwoździe, sprzęt ortopedyczny, elektrody do laparoskopii, katetery, zestawy do ekstrypacji żylaków, czujniki jednorazowe niemowlęce) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 2 600 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych), dla GRUPY 2 - 5 500 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 3 - 8 250 PLN (słownie: osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 4 - 2 650 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), dla GRUPY 6 - 18 000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), dla GRUPY 7 - 11 700 PLN (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych), dla GRUPY 8 - 4 200 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 9 - 2 750 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 10 - 15 500 PLN (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 11 - 3 150 PLN (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość dostawy/dostaw nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły /spełnia/, /nie spełnia/ na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) złożenie oświadczenia zgodnego z treścią art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605). B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 440 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych), dla GRUPY 2 - 920 PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych), dla GRUPY 3 - 1 375 PLN (słownie: tysiąc trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4 - 450 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 3 400 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), dla GRUPY 6 - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), dla GRUPY 7 - 1 950 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 700 PLN (słownie: siedemset złotych), dla GRUPY 9 - 460 PLN (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych), dla GRUPY 10 - 2 590 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 11 - 525 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia pięć złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. b) złożenie oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) złożenie wykazu dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) złożenie dokumentów potwierdzających, że dostawa/dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane należycie. c) złożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.A lit.a), b), c), d) oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.12.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się w formie elektronicznej. b/ Ponadto Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - oświadczenia, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE, c/Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych, d/ ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym UE w dniu 16/09/2008 pod numerem 2008/S 179-238671.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe, 2 200 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stomijny, 582 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny lateksowe silikonowane, 800 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe Rusha, 165 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ortopedyczny do zabiegów endoskopowych, 214 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do laparoskopii,30 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren brzuszny prosty,600 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw drenów do pomiaru OCZ, skala pomiarowa do OCZ, 630 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery bezlateksowe do embolektomii, 45 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do ekstrypacji żylaków, 30 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki jednorazowe niemowlęce, 60 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.