eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokSystematyczny wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych, z terenów i budynków Uniwersytetu w Białymstoku w latach 2008-2010 - Dzp-60/U/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Białystok: Systematyczny wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych, z terenów i budynków Uniwersytetu w Białymstoku w latach 2008-2010 - Dzp-60/U/2007
Numer ogłoszenia: 222450 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczny wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych, z terenów i budynków Uniwersytetu w Białymstoku w latach 2008-2010 - Dzp-60/U/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i składowanie nieczystości stałych i odpadów komunalnych z posesji Uniwersytetu w Białymstoku, posiadanym transportem po wcześniejszym ustawieniu własnych pojemników. Zakres zamówienia poniżej 211 000 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu, a także wykonywaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: 1)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 3)zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza oferty). DOKUMENTY: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumentu pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) - tylko w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi być tak złożony aby tożsamość osoby go składającej była identyfikowalna. c)kserokopii zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, dotyczące obszaru na jakim będzie świadczona usługa, aktualne na dzień składania ofert. 2)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 2 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługę wykonaną dla jednego zleceniodawcy realizowaną w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy, polegającą na wywozie odpadów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł rocznie. 2)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: kserokopii polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000 PLN. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4)Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Wykonawca składając dokumenty sporządzone w języku obcym składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro I, p. 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.