Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Czarne: Bieżące dostawy oleju i masła roślinnego do Zakałdu Karnego w Czarnem.
Numer ogłoszenia: 222458 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8330830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące dostawy oleju i masła roślinnego do Zakałdu Karnego w Czarnem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Masło roślinne 28.000 kg, Olej roślinny (spożywczy) 4.000 lit. Olej spożywczy (op. do 5 litrów), masło roślinne (op. do 250 g). W/w asortyment winien odpowiadać PN i mieć określony termin przydatności do spożycia w nie krótszy niż 30 dni oznaczony na każdym opakowaniu z podaniem nazwy producenta. Dostawy następować będą jeden raz na trzy tygodnie na podstawie ilości zgłoszonych telefonicznie przez zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczać będzie towar własnym transportem przystosowanym do przewozu tego rodzaju żywności do magazynu żywnościowego Z.K. do godziny 12:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełnia warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie występuje. 6. Umowa konsorcjum, jeżeli taka występuje. 7. Potwierdzone własnym podpisem wszelkie pisemne wyjaśnienia zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie występują.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Czarnem ul. Pomorska 1, 77 - 330 Czarne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dni robocze w sekretariacie Zakładu Karnego lub za doręczeniem przesyłką kurierską lub w inny sposóbdnia, pokój nr 29..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 w Białymstoku.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawę artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola nr 1 w Pawłowicach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- "DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MLECZARSKICH W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.