Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Zgłobice: Remont i zabezpieczenie korpusu dróg powiatowych nr 1356K; 1357K; 1398K; 1385K z podziałem na dwa zadania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 222466 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zabezpieczenie korpusu dróg powiatowych nr 1356K; 1357K; 1398K; 1385K z podziałem na dwa zadania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielono na dwa zadania: Zadanie nr 1 Remont i zabezpieczenie korpusu dróg powiatowych nr 1356K; 1357K; 1398K: a)- droga powiatowa nr 1356K Tarnów-Zakliczyn w km.13+250 - 13+300; 14+050-14+150; 15+750 - 15+800 w m. Lubinka, Janowice, b)- droga powiatowa nr 1357K Tarnów - Ryglice-Żurowa-Ołpiny w km.11+300 - 11+400 w m.Szynwałd c)- droga powiatowa nr 1398K Rzuchowa - Pleśna - Siedliska w km.7+000 - 7+200 w m.Rychwałd Zadanie nr 2 Remont i zabezpieczenie korpusu drogi powiatowej nr 1385K: - droga powiatowa nr 1385K Jasło-Ryglice-Tuchów w km.34+800-35+000; 38+800 - 38+850; 38+900-38+950 w m.Ryglice 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.1.ZADANIE NR 1 a).Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, remont przepustu pod drogą, ustawienie barier ochronnych, zabezpieczenie skarp koszami siatkowo-kamiennymi, odwodnienie, b).Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, odwodnienie, ustawienie barier ochronnych, wbicie ścianek szczelnych stalowych, c). Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi, /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, remont przepustów pod zjazdami, odwodnienie, umocnienie skarp płytami ażurowymi. 2.2.ZADANIE NR 2 Umocnienie skarp koszami siatkowo-kamiennymi, umocnienie poboczy kruszywem łamanym, odwodnienie. 3.Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 10 000 PLN Zadanie nr 2: 4 500 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla obu zadań - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań i dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku rozdz. VIII pkt.1 ppkt 1.1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum 2 zamówienia na każde zadanie oddzielnie tj. roboty budowlane o podobnej technologii związane z wykonaniem remontu i zabezpieczenia korpusu dróg lub likwidacji i zabezpieczenia osuwisk przy drogach o wartości nie mniejszej niż zadanie nr 1: 600 000,00 zł brutto każde i zadanie nr 2: 250 000,00 zł każde. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.1 i wykazu - rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.2 SIWZ Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dołączonym do oferty wykazie robót budowlanych wykaże, że wykonał 2 zamówienia tj. roboty budowlane o podobnej technologii, związane z wykonaniem remontu i zabezpieczenia korpusu dróg lub likwidacji i zabezpieczenia osuwisk przy drogach o wartości nie mniejszej niż zadanie nr 1: 600 000,00 zł brutto każde i zadanie nr 2: 250 000,00 zł każde. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla obu zadań - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań i dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku rozdz. VIII pkt.1 ppkt 1.1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazania, dla każdego zadania oddzielnie, że Wykonawca dysponuje: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt 1. ppkt 1.1 oraz wykazu - rozdz.VIII pkt.1 ppkt.1.3. i oświadczenia - rozdz.VIII pkt.1 ppkt. 1.4.SIWZ Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w dołączonym do oferty wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz w oświadczeniu, że dysponuje kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla obu zadań - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań i dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku rozdz. VIII pkt.1 ppkt 1.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe wg wzoru zamieszczonego w części III SIWZ dla każdego zadania oddzielnie. 4. Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 5. Informacja dotycząca podwykonawców jeśli dotyczy- według załącznika nr 7 SIWZ; 6. Zaakceptowany - parafowany wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ); 7. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a).wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację prac zgodnie z warunkami określonymi w SST. (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie, huragany itp. utrudniające realizację przedmiotu umowy) lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. b).w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie w czasie robót podstawowych) c). gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy, d). w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, e). z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.* * Zmiana ta może dotyczyć kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony. Zmiana kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego przy czym kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby, muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ. f). zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; g). oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt.SIWZ - 25zł + koszt przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr.6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i zabezpieczenie korpusu dróg powiatowych nr 1356K; 1357K; 1398K:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)- droga powiatowa nr 1356K Tarnów-Zakliczyn w km.13+250 - 13+300; 14+050-14+150; 15+750 - 15+800 w m. Lubinka, Janowice, b)- droga powiatowa nr 1357K Tarnów - Ryglice-Żurowa-Ołpiny w km.11+300 - 11+400 w m.Szynwałd c)- droga powiatowa nr 1398K Rzuchowa - Pleśna - Siedliska w km.7+000 - 7+200 w m.Rychwałd Zakres robót obejmuje m.in.: a).Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, remont przepustu pod drogą, ustawienie barier ochronnych, zabezpieczenie skarp koszami siatkowo-kamiennymi, odwodnienie, b).Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, odwodnienie, ustawienie barier ochronnych, wbicie ścianek szczelnych stalowych, c). Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi, /w-wa podbudowy, wiążąca, ścieralna,/ umocnienie poboczy kruszywem łamanym, remont przepustów pod zjazdami, odwodnienie, umocnienie skarp płytami ażurowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i zabezpieczenie korpusu drogi powiatowej nr 1385K..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: droga powiatowa nr 1385K Jasło-Ryglice-Tuchów w km.34+800-35+000; 38+800 - 38+850; 38+900-38+950 w m.Ryglice Zakres robót obejmuje m.in.: Umocnienie skarp koszami siatkowo-kamiennymi, umocnienie poboczy kruszywem łamanym, odwodnienie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZGŁOBICE
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice etap I
- "Rozbudowa DP nr 1412K Szerzyny-Święcany-Czermna w km od 4+286,8 do km 4+392,6 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budowie w jego lokalizacji przepustu w km 4+368 w miejscowości Czermna"
więcej: przetargi ZGŁOBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.