eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa systemu do amplifikacji i detekcji w czasie rzeczywistym (Real-Time PCR) z oprogramowaniem i wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Łódź: Zakup i dostawa systemu do amplifikacji i detekcji w czasie rzeczywistym (Real-Time PCR) z oprogramowaniem i wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 222480 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa systemu do amplifikacji i detekcji w czasie rzeczywistym (Real-Time PCR) z oprogramowaniem i wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego tj. Instytucie Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus, fabrycznie nowego systemu do amplifikacji i detekcji w czasie rzeczywistym (Real-Time PCR) z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz do przeszkolenia użytkowników aparatu w szczególności w zakresie jego obsługi, działania, oprogramowania oraz zapewnienia pomocy merytorycznej. Szczegółowy opis zamówienia z parametrami granicznymi bezwzględnie wymaganymi stanowi załącznik nr 1. Urządzenie, Urządzenie umożliwiające przeprowadzenie ilościowej reakcji PCR w czasie rzeczywistym, jednoczesny pomiar fluorescencji wszystkich prób,Prowadzenie reakcji amplifikacji w mikropłytkach 96dołkowych, probówkach łączonych po 8 stripach, Blok z gradientem temperatury, Homogenność termiczna bloku, Objętość mieszaniny reakcyjnej od 10 do 50 mikrolitry, System otwarty umożliwiający analizę kwasów nukleinowych przy pomocy różnych barwników interkalujących i sond molekularnych, Urządzenie nie wymagające normalizacji z barwnikiem referencyjnych typu Rox, Urządzenie nie wymagające kalibracji z barwnikiem interkalującym do reakcji HRM, System optyczny złożony z pojedynczej, nieruchomej diody LED, 4 par filtrów optycznych oraz kamery CCD, Możliwość sterowania aparatem i programowania reakcji amplifikacji za pośrednictwem komputera lub poprzez wbudowany w aparat duży ekran dotykowy, Urządzenie dostarczone wraz ze stacją sterującą i oprogramowaniem do przygotowywania oznaczeń i wykonywania analiz na podstawie otrzymanych wyników. OPROGRAMOWANIE, Oprogramowanie umożliwiające pomiar i analizę ilości kopii DNA,umożliwiające pomiar i analizę poziomu ekspresji genu badanego w stosunku do genu referencyjnego, umożliwiające pomiar i analizę krzywej topnienia,umożliwiające analizę wydajności reakcji amplifikacji krzywa standardowa, umożliwiające genotypowanie typu endpoint przy pomocy sond hydrolizujących dyskryminacja alleli, umożliwiające analizę prób z wykorzystaniem techniki high resolution melt HRM z barwnikami interkalującymi genotypowanie i metylacja, umożliwiające szybką ocenę rozkładu wyników w obrębie analizowanych prób, w tym rozkład prób pozytywnych i negatywnych, rozkład genotypów, Urządzenie wyposażone w ekran dotykowy umożliwiający sterowanie i programowanie bez pośrednictwa komputera,Zbierane dane w czasie rzeczywistym są automatycznie zapisywane w pamięci komputera, Wielostanowiskowa wersja oprogramowania do analizy danych 3.Wyposażenie dodatkowe stanowi,komputer stacjonarny z klawiaturą i myszą,Monitor panoramiczny, przekątna 24.0 cali, Program Microsoft Office lub równoważny, Program Avast, Pamięć zewnętrzna 2,5 cala, 320GB USB 3.0,pakiet startowy płytek i odczynników na 500 reakcji 4.W ramach wynagrodzenia wartości przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkowników aparatu w szczególności zakresie jego obsługi, działania, oprogramowania oraz zapewnienia pomocy merytorycznej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na urządzenie na okres 24 miesięcy oraz gwarancji na pozostałe urządzenia będące przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z terminem wskazanym w dokumentach gwarancyjnych producenta. Wykonawca przeniesie dłuższe okresy gwarancyjne na podzespoły, jeśli takowe posiadają u ich producentów. Gwarancja biegnie od daty montażu tj. podpisania przez obie strony umowy protokołu przekazania do eksploatacji odbioru technicznego.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego świadczonego przez podmiot posiadający autoryzację producenta na terenie Polski.7. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania i oddania do eksploatacji przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego i w miejscu przez niego wskazanym oraz zobowiązuje się zapewnić bezkosztową pomoc telefoniczną 24godziny 7 dni w tygodniu 8.Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji odpowiada za braki ilościowe i jakościowe ujawnione bezpośrednio po rozpakowaniu przedmiotu umowy u Zamawiającego 9.Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 10.Wykonawca zobowiazuje się dokonać u Zamawiającego, oddania do eksploatacji przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w języku polskim w zakresie obsługi zamawianych urządzeń, ich oprogramowania. 11.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy instrukcję obsługi w języku polskim i podstemplowane gwarancje (dokumenty gwarancyjne), bez dodatkowej opłaty wraz z prospektami technicznymi opisującymi szczegółowo parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego urządzenia,wykazem autoryzowanych punktów serwisowych o ile dotyczy,kartę gwarancyjną lub inny dokument gwarancyjny.12.Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanej dostawie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i wad prawnych. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności, przez co należy rozumieć wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oświadczenie stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą i posiadać oznakowanie CE lub równoważne, którą Wykonawca musi dołączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust.1; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - tj. Wykonawca musi wykazać, że w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy 00/100), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została dostawa wykonana oraz załączenie dowodów ,że została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg Załącznika nr 6 do SIWZ, Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust. 1); 3)w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt b) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 1 pkt b) W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione załączniki do SIWZ ;Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8 -pokój 384.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8 -Kancelaria Główna -pokój 81(parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.