eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Bór › Dostawa fabrycznie nowego autobusu 39 miejscowego + 1miejsce dla kierowcy,dostosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Biały Bór.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Biały Bór: Dostawa fabrycznie nowego autobusu 39 miejscowego + 1miejsce dla kierowcy,dostosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Biały Bór.
Numer ogłoszenia: 222487 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biały Bór , ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, fax. 094 3739745.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialybor.bip.net.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu 39 miejscowego + 1miejsce dla kierowcy,dostosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Biały Bór..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest: Fabrycznie nowy rocznik 2008 autobus 39 miejscowy, dostosowany do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, + 1 miejsce dla kierowcy spełniający następujące wymagania: 1) rok produkcji: autobus fabrycznie nowy - rok produkcji 2008, 2) nadwozie: konstrukcja metalowa zintegrowana z ramą podwozia, spawana techniką spełniającą wymagania norm PN EN ISO 3834-2:2007, DIN 6700-2:2001, z odpornością na dachowanie z certyfikatem ECER66,wykonana z profili stalowych zamkniętych, ze stali o podwyższonej odporności na korozję, zabezpieczona antykorozyjnie, wyjście awaryjne,2 włazy dachowe sterowane ręcznie. Do specyfikacji należy załączyć certyfikat potwierdzający spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogów, nadwozie malowane farbami akrylowymi, kolor nadwozia ( nie biały )do uzgodnienia z dostawcą autobusu, 3) ilość miejsc pasażerskich: minimum 39 miejsc siedzących w tym 1 miejsce do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich po demontażu odpowiednich foteli pasażerskich + 1 miejsce kierowca, 4) silnik: - mocy nie mniej niż 130 KW/170 KM, umieszczony w tylnej części pojazdu, - pojemności nie mniejszej niż 4400 cm3, - - spełniający normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu. 5) skrzynia biegów: - manualna, 6- cio biegowa zsynchronizowana, plus bieg wsteczny, - sygnalizacja dźwiękowa po włączaniu biegu wstecznego. 6) hamulce: - pneumatyczne dwuobwodowe, przodu i tyłu tarczowe, - ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. - zawieszenie autobusu pneumatyczne wyposażone w dodatkowy przycisk umożliwiający podnoszenie i opuszczanie nadwozia z miechami zależne, stabilizowane amortyzatory teleskopowe; 7) układ kierowniczy: - przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydraulicznym, - kolumna kierownicza regulowana. 8) ogumienie zgodne z homologacją autobusu R19,5: - komplet opon bezdętkowych wielosezonowych, - pełno wymiarowe koło zapasowe, 9) drzwi: - pasażerskie - przednie -jednoskrzydłowe sterowane pneumatycznie ze stanowiska, kierowcy (umiejscowione przed przednią osią), przy prędkości przekraczającej 5 km/h , blokada drzwi, mechanizm drzwi wyposażony w urządzenie zapobiegające ruszeniu pojazdu z otwartymi drzwiami; - pasażerskie - tylne - jednoskrzydłowe mechaniczne lub pneumatyczne, przystosowane do wprowadzania wózków, inwalidzkich, umiejscowione w tylnej części pojazdu. - autobus powinien posiadać miejsce i podest do kotwiczenia wózka inwalidzkiego( może być rozwiązanie techniczne z demontażem odpowiedniej ilości siedzeń pasażerskich), - autobus powinien posiadać w swoim wyposażeniu podest do wprowadzania wózka inwalidzkiego przechowywany w bagażniku przypodłogowym i odpowiednio zabezpieczony przed przemieszczeniem. 11) instalacja elektryczna: - napięcie znamionowe 24 V, - dwa akumulatory o pojemności minimum 140 Ah każdy, - lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, - zestaw radiowy (radioodtwarzacz CD, wzmacniacz, zestaw głośników, mikrofon), - halogeny przednie, - Autoalarm 12) przedział kierowcy: - fotel kierowcy z poduszką pneumatyczną z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, - kabina kierowcy typu otwartego. 13) inne wyposażenie: - ogrzewanie - wodne niezależne o mocy nie mniejszej niż 20 kW z termoizolacją rur, złączek, - wentylacja - autobus powinien być wyposażony w klimatyzację przedziału pasażerskiego z szybami izotermicznymi i nawiewem na każdy fotel, - podłoga - wykonana ze sklejki wodoodpornej, wyłożona wykładziną gładką antypoślizgową, szczelną, zapewniająca możliwość mycia urządzeniami mechanicznymi, - podłoga wzmocniona na całej długości autobusu. - instalacja nagłaśniająca przestrzeni pasażerskiej w systemie stereo z mikrofonem dla kierowcy, - firanki w oknach, - fotele miękkie tapicerowane wyposażone w pasy bezpieczeństwa z podłokietnikiem od strony przejścia, - szkielet podwozia i szkielet nadwozia zabezpieczony antykorozyjnie, z certyfikatem spawalniczym ISO na elementy podwozia i nadwozia, - poszycie wewnętrzne ścian i sufitu wykonane z płyty laminowanej, - ściany i dach pojazdu izolowane termicznie. - bagażniki wewnętrzne podsufitowe oraz podpodłogowe o pojemności min. 2,5m3, - okna - szyby boczne izotermiczne wklejane do nadwozia, - wycieraczki z przodu autobusu, - pasy do mocowania wózka inwalidzkiego, - komplet biodrowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim, - podjazd(szyny)podest ułatwiające wjazd(zjazd) wózka inwalidzkiego, - linka holownicza, komplet młotków do rozbijania szyb, zestaw podręcznych narzędzi (podnośnik samochodowy, klucz do kół, wkrętak dwustronny, klucz umożliwiający odłączenie zacisków akumulatora), 2 komplety zapasowych kluczyków do pojazdu i pilotów do autoalarmu, certyfikacja dopuszczenia do ruchu homologacja (wyciąg ze świadectwa homologacji należy załączyć do oferty). 14) pozostałe wyposażenie: - dwie gaśnice 6 kg, - apteczka, - ogranicznik prędkości, - tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców, - trójkąt ostrzegawczy, 15) wymagania gwarancyjne: - gwarancja mechaniczna na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów od daty wydania-odbioru przedmiotu zamówienia , - gwarancja na perforację elementów nadwozia na okres minimum 60 miesięcy od daty wydania-odbioru przedmiotu zamówienia, - gwarancja na lakier na okres minimum 24 miesiące od daty wydania-odbioru przedmiotu zamówienia. Oferowany autobus winien być zbudowany w taki sposób aby spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późn. zm.),Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruch Drogowym(tekst jednolity Dz.U.Nr108z 2000r.,poz.908), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. Nr 238, poz. 2010 z dnia 6 grudnia 2005 r. z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.Nr32poz.262z dnia 26lutego2003r.zpóźn.zm.). Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi PFRON, stawiane przez obowiązujące przepisy prawa aby mógł pełnić funkcję autobusu przystosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Na potwierdzenie spełnienia tych wymogów wykonawca obowiązany będzie przedłożyć wymagane prawem dokumenty w dniu dostarczenia pojazdu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium: w wysokości 8000 złotych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Bank Spółdzielczy Sławno Oddział Biały Bór nr konta: 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011 (ksero przelewu dołączyć do oferty). b. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. e.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. g.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5) wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. IX SIWZ, 6) udzielą gwarancji na okres: a) minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów - gwarancja mechaniczna, b) minimum 60 miesiące na perforację elementów nadwozia, c) minimum 24 miesiące na lakier. 7) spełnią pozostałe warunki SIWZ ( w tym złożą ofertę zgodnie z treścią SIWZ). 8) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu przynajmniej 3 dostaw autobusów odpowiadającym warunkom dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia. Oznacza to, że jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 dostawy autobusów odpowiadającym warunkom dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia to spełnia warunek uczestniczenia w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem zapisów pkt. VI): 1.Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 2.Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wyżej wskazanej ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Parafowany wzór istotnych postanowień umowy (przez osobę-(y) uprawnioną-(e) do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 5 do SIWZ. 9. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. 10.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. odrębnie każdy Wykonawca składa - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI pkt. 3, 4 i 5. Dokumenty wymienione w pkt. 1i 6 składane są wspólnie. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 10. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. III pkt 3.2) Specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera),pozostałe dokumenty przez lidera podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie rozpatrywał podane przez Wykonawców w oświadczeniach i dokumentach informacje łącznie. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy, 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia) - (nie spełnia). Niespełnienie warunków będzie stanowiło podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialybor.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: Urząd Miejski w Białym Borze ul. Żymierskiego 10, pok. Nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:30, miejsce: miejsce:Sekretariat (pok. nr 2),Urząd Miejski w Białym Borze ul. Żymierskiego 10 w codziennie w dni pracy Urzędu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 143°..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.